کد خبر : 30643
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397- 53: 17

تجمع هیئات عزاداری نیروهای مسلح گیلان در مصلی رشت برگزار می‌شود

تجمع هیئات عزاداری نیروهای مسلح گیلان در مصلی رشت برگزار می‌شود

تجمع هیئت عزاداری سپاه گیلان فردا همزمان با ۲۸ صفر در مصلی بزرگ امام خمینی(‌ره) شهر رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، روح‌الله پوراسماعیلی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ تجمع هیئت عزاداری سپاه قدس گیلان همزمان با فرا رسیدن ۲۸ صفر و همگام با دیگر هیئات نیروهای نظامی و انتظامی فردا چهارشنبه ۱۶ آبان در مصلی شهر رشت برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان عنوان کرد:‌ هیئت عزاداری سپاه قدس گیلان چهارشنبه ۱۶ آبان مقارن با ۲۸ صفر رأس ساعت ۸ صبح از مقر سپاه ناحیه مرکزی رشت حرکت می‌کند و ساعت ۱۰ صبح به خیل عظیم عزاداران در مصلی شهر رشت می‌پیوندد.

پوراسماعیلی از تجمع دیگر هیئت‌های عزاداری نیروهای مسلح مستقر در گیلان خبر داد و ابراز داشت:‌ تجمع هیئت‌های عزاداری نیروهای مسلح نظامی و انتظامی مستقر در گیلان اعم از سپاهی،‌ ارتشی و نیروی انتظامی فردا به صورت هماهنگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت‌های عزاداری یاد شده رأس ساعت ۸ صبح به سمت مصلی رشت حرکت می‌کنند تصریح کرد:‌ در تجمع هیئات عزاداری علاوه بر نوحه سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت(‌ع) آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

پوراسماعیلی به مهم‌ترین اهداف تجمع هیئت‌های عزاداری نیروهای مسلح و سپاه قدس گیلان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ نوحه‌سرایی برای اهل‌ بیت(‌ع) و ایجاد انسجام و اتحاد بیشتر بین نیروهای مسلح اعم از سپاهی، ارتشی و نیروی انتظامی از اهداف این تجمع بزرگ است.

انتهای پیام/‌تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار