کد خبر : 19028
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396- 54: 17

تحرکات مجدد یک “شن خوار” معروف در گیلان!

تحرکات مجدد یک “شن خوار” معروف در گیلان!

فردی که سابقه برداشت غیر مجازشن از مناطق مختلف شهرستان ماسال را داشته است، هم اکنون به دنبال دریافت مجوز معدن شن در دو نقطه از این شهرستان است.

به گزارش گیلانستان، فردی که سابقه برداشت غیر مجازشن از مناطق مختلف شهرستان ماسال را داشته است، هم اکنون به دنبال دریافت مجوز معدن شن در دو نقطه از این شهرستان است.

یک منبع آگاه در این خصوص به خبرنگار ماسال نیوز گفت: فردی سودجو که در زمینه قاچاق شن و ماسه شهرت دارد اخیرا تحرکاتی داشته تا با جلب نظر شماری از مسئولین، در دل کوه های یکی از روستاهای شاندرمن و بخشهایی از ماسال اقدام به احداث معدن شن کند.

وی افزود: در سال گذشته در منطقه امامزاده شفیع شاندرمن تعدادی ماشین آلات سنگین مستقر شده و کار احداث معدن در حال انجام بود که با هوشیاری و تذکرات مردم و رسانه ها، از اینکار جلوگیری شد.

این منبع آگاه پیگیریهای این فرد سودجو را در سطح استان بیان کرد و گفت: لازم است مردم و رسانه ها در این خصوص هوشیاری داشته باشند چرا که در صورت انجام چنین کاری بخش زیادی از طبیعت بکر این مناطق دستخوش تغییرات اساسی شده و سودجویان بدون حتی پرداخت وجوه مشخص و یا اقدامات عمرانی، به محیط زیست خسارات جبران ناپذیر وارد خواهند آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار