کد خبر : 43819
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398- 56: 11

تخته‌گاز آستارا و تالش برای حضور در لیگ یک تا قعرنشینی فومنی‌ها

تخته‌گاز آستارا و تالش برای حضور در لیگ یک تا قعرنشینی فومنی‌ها

شهرداری آستارا و چوکا تالش در هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک توانستند با کسب نتایج مناسب، یک گام دیگر به حضور در لیگ یک نزدیک شدند و در سوی مقابل شکست سنگین شهرداری فومن، این تیم را در مسیر سقوط به لیگ سه قرار داد.

به گزارش گیلانستان هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دوم با برگزاری ۱۴ مسابقه به پایان رسید و شهرداری آستارا با پیروزی خانگی و چوکا تالش با تساوی دور از خانه، به‌عنوان مدعی جدی صعود به لیگ یک، قد علم کردند.

تثبیت صدرنشینی چوکا با تساوی مقابل رزکان

تیم فوتبال چوکا تالش بهترین عملکرد را بین سه تیم گیلانی حاضر در رقابت‌های لیگ دسته دوم پیش از آغاز هفته هفتم به نمایش گذاشت، شاگردان پیوس در دوئلی شش امتیازی مقابل ایرانجوان در هفته هفتم به پیروزی دست‌یافته و با کسب ۱۵ امتیاز صدرنشین لیگ شدند.

چوکا در هفته هشتم در کرج به مصاف تیم شهدای رزکان رفت، سید محمد حسینی، امیرمحمد زالی، یامین فلاح، صائب فرجی، علی سلیمانی، حبیب افرا، کیوان محمدنژاد، جواد مولایی، سامان نورمحمدی، حامد عظیمی و رضا اعتمادی نفرات پیوس برای آغاز دیدار مقابل رزکان بودند.

بیش از ۵۰ تن از هواداران چوکایی خود را به ورزشگاه رسانده و از همان دقایق آغازین مسابقه، تیم محبوب گیلان زمین را مورد تشویق قرار دادند، دو تیم در این دیدار یارای غلبه بر یکدیگر را نداشته و به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

سرمربی تیم فوتبال چوکا در پایان مسابقه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: رزکان به دلیل میزبانی، بازی را بهتر آغاز کرد ولی هرچه از زمان بازی گذشت، چوکا به بازی برگشت و توانست نمایش خوبی ارائه دهد.

فرشاد پیوس با اشاره به اینکه چوکا در اواخر نیمه نخست می‌توانست به گل برسد، افزود: دو موقعیت خوب در ۱۵ دقیقه انتهایی مسابقه به دست آوردیم ولی ایستادگی گلر رزکان مانع از گلزنی تیممان شد.

وی با تأکید بر تغییر سیستم چوکا در نیمه دوم مسابقه و میل به پیروزی تصریح کرد: میانه میدان را از آنِ خودکرده و حملاتمان را از جناحین تدارک دیدیم ولی در نهایت به‌تساوی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال رزکان نیز در پایان مسابقه با اشاره به دیدار هجومی رزکان مقابل چوکا اظهار کرد: در دیدار امروز شانس با تیممان یار نبود و به حقمان نرسیدیم، توپ‌هایمان با بدشانسی به گل تبدیل نشد و سه امتیاز مسابقه را از دست دادیم.

محسن کریمی با تأکید بر ارائه بازی مالکانه رزکان مقابل چوکا افزود: در اغلب زمان‌های مسابقه، توپ و میدان را در اختیار داشتیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های پرشمارمان استفاده کنیم، صاحب یک ضربه پنالتی مقابل چوکا شدیم که گلر حریف مانع گلزنی شد.

وی با بیان اینکه رتبه هشتمی شایسته تیم باانگیزه رزکان نیست، خاطرنشان کرد: در مقابل تیم صدرنشین لیگ بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته و درصد مالکیت توپ ۷۰ به ۳۰ برای رزکان بود.

نتایج کامل رقابت‌های هفته هشتم لیگ دسته دوم – گروه ب:

مس شهربابک ۱ – شهدای بابلسر ۲

شهدای رزکان کرج ۰ – چوکا تالش ۰

سردار بوکان ۱ – شهرداری بم ۱

ایرانجوان بوشهر ۲ – شهرداری بندرعباس ۰

شهرداری ماهشهر ۲ – نفت و گاز گچساران ۰

ملی حفاری اهواز ۲ – بعثت کرمانشاه ۱

نفت امیدیه ۲ – پاس همدان ۰

حرکت آهسته و پیوسته شاگردان اشجاری به سمت صدر

شهرداری آستارا فصل را ناامیدانه آغاز کرد ولی طبق وعده حسن اشجاری، این تیم خیلی زود به جدول بازگشت با کسب امتیازات لازم توانست به میانه جدول راه پیدا کند، شهرداری‌چی‌ها در هفته هفتم، شکست تلخی در یزد مقابل شهید قندی این شهر متحمل شدند.

مرزداران گیلان در هفته هشتم در حضور بیش از هفت هزار هوادار آستارایی در ورزشگاه وحدت به مصاف تیم بالای جدول خیبر خرم‌آباد رفتند و با گل دقیقه ۷۸ حسین آفرین‌زاد به پیروزی رسیدند.

آستارایی‌ها با کسب این پیروزی، مجموع امتیازات خود را به عدد ۱۳ رسانده و در مکان ششم جدول ایستادند، فاصله شاگردان اشجاری با تیم صدرنشین استقلال ملاثانی به پنج امتیاز کاهش‌یافته است و مرزداران گیلان زمین امیدوارند این فاصله را در پایان نیم‌فصل نخست به حداقل برسانند.

سقوط آزاد ادامه‌دار شهرداری فومن

تیم فوتبال شهرداری فومن، ضعیف‌ترین نتیجه را بین تیم‌های گیلانی حاضر در لیگ دسته دوم کسب کرده است، این تیم پیش از آغاز هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دوم با کسب دو امتیاز در مکان چهاردهم جدول ایستاده و کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته سوم لقب گرفت.

شهرداری‌چی‌ها که این روزها مصطفی حاجتی را به‌عنوان مرد همه‌کاره بالای سر خود می‌بینند، در هفته هشتم به مصاف مس نوین کرمان رفتند و با دریافت چهار گل، متحمل شکست سنگینی شدند؛ حسین تهامی، حمید محمد رفیعی (۲ بار) و علی زادمحمودآبادی گل‌های تیم میزبان را به ثمر رساندند.

سبزپوشان گیلان در پایان هفته هشتم تنها دو امتیاز کسب کرده و فاصله‌شان با تیم یازدهم جدول به هفت امتیاز رسیده است؛ به نظر می‌رسد با روند فعلی شهرداری‌چی‌ها این تیم به لیگ دسته سوم سقوط کرده و با توجه به بدهی‌های انباشته‌شده به سمت انحلال پیش برود.

نتایج کامل رقابت‌های هفته هشتم لیگ دسته دوم – گروه الف:

فولاد نوین اهواز ۳ – آوالان کامیاران ۲

شهرداری آستارا ۱ – خیبر خرم‌آباد ۰

مس نوین کرمان ۴ – شهرداری فومن ۰

کاسپین قزوین ۱ – امید گناوه ۰

شهرداری همدان ۱ – شهید قندی یزد ۱

استقلال ملاثانی ۲ – اترک بجنورد ۱

کارون اروند خرمشهر ۰ – میلادمهر تهران ۲

تیم فوتبال چوکا تالش در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دوم با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه ب این رقابت‌ها ایستاد، تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و فومن به ترتیب با کسب ۱۳ و ۲ امتیاز در مکان‌های ششم و چهاردهم جدول گروه الف ایستادند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار