کد خبر : 18581
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1396- 27: 11

تخریب کاندیدای شهرداری لاهیجان با برچسبِ گزینه اطرافیان فاسدِ یک مسئول بودن!

تخریب کاندیدای شهرداری لاهیجان با برچسبِ گزینه اطرافیان فاسدِ یک مسئول بودن!

مردم لاهیجان از زمانی که شنیدند فلان نامزد شهرداری مورد حمایت اطرافیان فلان مسئول گیلانی است، نظرشان در رابطه با وی تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اخیرا عده ای از سیاسیون منفعت طلب در حرکتی از پیش طراحی شده برای نزدیک شدن به اهدافشان یکی از کاندیداهای تصدی بر شهرداری لاهیجان را گزینه اطرافیان فاسد یک مسئول ارشد گیلانی قلمداد نموده و با پخش این شایعه در فضای مجازی سعی در کاهش مقبولیت مردمی و تخریب چهره این کاندیدا نموده اند.

طراحان این سناریو از آنجایی که می دانند مردم لاهیجان به شدت از فسادها و معامله گری های خانواده آن مسئول گیلانی متنفرند، جهت تحت فشار قرار دادن اعضای شورا از ناحیه مردم با برچسب زدن بر روی این کاندیدا دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

لازم به ذکر است مردم لاهیجان از زمانی که شنیدند فلان نامزد شهرداری مورد حمایت اطرافیان فلان مسئول گیلانی است، نظرشان در رابطه با وی تغییر کرده و خواهان رای ندادن اعضای شورا به وی شده اند!

امید است مردم و منتخین شورای پنجم لاهیجان به این شایعات سازماندهی شده توجهی ننموده و صلاح شهر و جامعه را در انتخاب شهردار در نظر بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دلدار شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

عكسش چقدر آشناست نكنه آقاي […] هست

رفتن به نوار ابزار