کد خبر : 17932
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1396- 50: 17

تخصص شهردار منتخب رشت، مبنای رأی مثبت اعضای شورا بود/ با انجام کار قوی دلخوری‌ها جبران می شود

تخصص شهردار منتخب رشت، مبنای رأی مثبت اعضای شورا بود/ با انجام کار قوی دلخوری‌ها جبران می شود

رئیس شورای شهر رشت گفت: جایگاه شهرداری یک جایگاه اجرایی و عملیاتی است لذا هیچ توجهی به مسائل سیاسی و جریانات آن برای انتخاب فرد موردنظر صورت نگرفته است.

به گزارش گیلانستان، امیرحسین علوی در گفتگویی در خصوص انتقادات پیرامون موضوع  انتخاب شهردار، اظهار کرد: شورای شهر در انتخاب شهردار به نظر و دغدغه همه خیرخواهان و بزرگان استان توجه کرده است.

 وی بابیان اینکه نمایندگان مردم شهر رشت اول رضای خدا و بعد صلاح شهر را در این انتخاب در  نظر گرفته‌اند، گفت: در این زمینه شورای شهر با در نظر گرفتن جمیع جهات علی‌رغم وجود  نظرات مثبت و منفی،  به شهردار منتخب شهر رأی مثبت دادند.

 رئیس شورای شهر رشت نسبت به رفع دلخوری‌ها و دغدغه‌های موجود اظهار امیدواری کرد و افزود: امیدواریم با انجام فعالیت و کار قوی توسط شورا و شهرداری رشت این دلخوری‌ها و دغدغه‌ها جبران شود.

علوی بابیان اینکه در استان گیلان نخبگان فراوانی وجود دارد، بیان کرد: متأسفانه در برخی از حوزه‌های تخصصی یا نیرو کم‌پرورش‌داده یا متخصصین مشغول کار بودند و یا بعد از شنیدن پیشنهاد مسئولیت را نپذیرفتند.

منتخب مردم در شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه تنها چیزی که در انتخاب شهردار مدنظر قراردادیم تخصص و رزومه کاری وی بوده است، گفت: جایگاه شهرداری یک جایگاه اجرایی و عملیاتی است لذا هیچ توجهی به مسائل سیاسی و جریانات آن برای انتخاب فرد موردنظر صورت نگرفته است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار