کد خبر : 75740
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400- 05: 17

مدیر کل هواشناسی گیلان:

تداوم بارش باران تا صبح فردا در گیلان

تداوم بارش باران تا صبح فردا در گیلان

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم بارش ها تا صبح فردا در این استان، گفت: دمای هوا در این مدت ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می یابد.

به گزارش گیلانستان، محمد دادرس با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار در منطقه از اواخر وقت جمعه است.

وی افزود: بر اساس الگوهای هواشناسی شرایط برای ابرناکی، آلوده بودن هوا، کاهش دما و بارندگی و وزش باد و احتمال رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌ها فراهم شده است.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به گزارش بارش باران از اکثر ایستگاه‌های هواشناسی استان گزارش شده است، گفت: این سامانه بارشی تا صبح روز یکشنبه در استان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه با خروج تدریجی سامانه بارشی از روز یکشنبه شاهد کاهش ابر، طی روز روند افزایش نسبی دما و برای ساعات صبح و شب در ارتفاعات و دامنه‌ها یخبندان مورد انتظار است، ادامه داد: در این مدت دمای هوا نیز ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.

دادرس با اشاره به اینکه دریا نیز در این مدت مواج و طوفانی با ارتفاع موج ۱.۵ متر پیش بینی شده است، گفت: دریا طی امروز و فردا برای انجام فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی نامناسب است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار