کد خبر : 8866
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395- 29: 18

تداوم شرایط آماده‌باش در گیلان

تداوم شرایط آماده‌باش در گیلان

استاندار گیلان از تداوم شرایط آماده‌باش و بیدارباش مدیران دستگاه‌های اجرایی تا برطرف شدن مشکلات در این استان خبر داد

به گزارش ” گیلانستان ” ، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به بارش یک‌متری برف در ارتفاعات استان اظهار کرد: طبق گزارش اداره‌های کل راهداری و راه و شهرسازی گیلان در محور سراوان ـ سنگر و اطراف سیاهکل ۱۳۰ سانتی‌متر برف به زمین نشسته است.

وی، ارتفاع برف در مناطق کوهستانی گیلان را بیشتر از اندازه مذکور عنوان کرد و افزود: در دو روز گذشته سنگینی ویژه، گذر از مناطق مدیترانه، دریای سیاه و خزر با رطوبت بالا و باد شدید، شاخص‌های بارش برف در استان را متفاوت کرده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه کارکنان دستگاه‌های متولی حضور قوی در عرصه داشتند، تصریح کرد: قدردانی از تلاش دستگاه‌ها به معنای نداشتن مشکل نیست.

نجفی، تمام تلاش کارکنان دستگاه‌ها را بسته نشدن راه‌های اصلی در بارش برف سنگین در گیلان خواند و بیان کرد: به دلیل دقت نکردن بعضی از رانندگان و استفاده غیر ضروری از خودروهای بدون زنجیر چرخ سبب بروز مشکلاتی در تردد برخی از مناطق شده است.

وی ادامه داد: به گزارش دستگاه‌های مربوطه راه‌های ورودی و خروجی گیلان به غیر از مناطق کوهستانی و فرعی باز است و دستگاه‌ها برای بازگشایی این معابر به شدت فعالیت می‌کنند.

استاندار گیلان به برق‌دار شدن پست‌های ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرهای کوچصفهان، آستانه‌اشرفیه، لشت‌نشأ و کیاشهر در ظهر امروز اشاره کرد و گفت: به لیل بارش سنگین برف در برخی از شهرها با قطعی برق مواجه بودیم و امیدواریم تا پایان امشب به غیر از مواردی پارگی سیم مشکلی در مورد برق نداشته باشیم.

نجفی با تأکید براینکه اعتقاد مدیران باید بر این باشد حتی یک لامپ خاموش نشود، خاطرنشان کرد: مردم به مسؤولان امید بسته‌اند و حتی قطع برق یک خانواده می‌تواند موجب ناراحتی شهروندان شود.

وی، نقش رسانه‌ها در بیان خدمات انجام شده توسط دستگاه‌ها را حائز اهمیت خواند و یادآور شد: مسؤولان باید با تلاش خود با مردم سخن بگویند زیرا آنها بهترین قاضی هستند.

استاندار گیلان در پایان متذکر شد: شرایط آماده‌باش و بیدارباش مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان تا برطرف شدن کامل مشکلات با قوت بیشتری ادامه دارد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار