کد خبر : 66012
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1400- 48: 17

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان:

تذکرات ستادهای امربه‌معروف همراه با پیشنهاد باشد

تذکرات ستادهای امربه‌معروف همراه با پیشنهاد باشد

.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجاد سرافزار امروز در گردهمایی استانی «مردم، دادستان مردم» در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه وظیفه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، ترویج خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها است، اظهار کرد: در حل منکرات جامعه نمی‌توان تنها به بخشنامه و قانون اکتفا کرد، به همین دلیل از مسؤولین دستگاه‌های ذی‌ربط و عضو شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر انتظار داریم در ترویج این فریضه حسنه به وظایف سازمانی خود به نحو احسن عمل کنند.

وی با بیان اینکه جوانان می‌توانند گروه‌های مطالبه گری را بر اساس قانون ثبت و طبق قانون  از دستگاه‌ها و مسؤولین، مطالبه گری و امربه‌معروف و نهی از منکر کنند، گفت: عفاف و حجاب، پیگیری مشکلات مردم و مرتفع کردن دغدغه‌های آن‌ها به‌واسطه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کارگروه‌های جهادی باشد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گیلان با بیان اینکه تذکرات ستادهای امربه‌معروف باید همراه با پیشنهاد باشد، افزود: گروه‌های مطالبه گر در کنار انتقاد و مطالبه گری خود باید راهکار و برنامه نیز به مسؤولین ارائه دهند و کار ستاد صرفاً نقد کردن نیست.

سرافزار  با اشاره به راه‌اندازی شعب قضایی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در استان بیان کرد: پرونده آمرین معروف و ناهیان منکر در صورت دادگاهی شدن در شعب فوق پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار