کد خبر : 77999
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401- 26: 0

مسعود عباس نژاد در جلسه شورا :

تذکر عضو شورا به راهور گیلان / در مقابل کم کاری های شهردار رشت سکوت نمی کنم

تذکر عضو شورا به راهور گیلان / در مقابل کم کاری های شهردار رشت سکوت نمی کنم

.

به گزارش گیلانستان، مسعود عباس نژاد در جلسه شورا با تبریک فرا رسیدن روز حمل و نقل و ایمنی اظهار کرد: ایمنی از عوامل تاثیرگذار در حمل و نقل است و ایمنی حمل و نقل نیازمند عزمی ملی و نهادینه شدن فرهنگ آن در جامعه نیاز است.
مسعود عباس نژاد با بیان اینکه صنعت حمل و نقل در ایران در دوره های مختلف با فراز و فرودهای مختلف همراه بوده است افزود: پیشرفت متوازن بخش حمل و نقل در تمامی حوزه ها به افزایش امنیت ملی منجر می شود و به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می انجامد .
وی با قدردانی از رئیس راهور کشور پیرامون ایستادگی در مقابله با بی کیفیت سازی برخی از تولید کنندگان خودرو تصریح کرد : بحث آسفالت و کیفیت آسفالت در ایمنی حمل و نقل بسیار حائز اهمیت است و متاسفانه وضعیت ورودی جاده تهران تا کنون به نتیجه نرسیده است.
عباس نژاد با اشاره به اینکه از مجموعه راهور استان گیلان تقاضا داریم از انجام آسفالت های شبانه در رشت جلوگیری نکنند بیان کرد : از این بابت و برخی از اقدامات به راهور استان تذکر جدی می دهم.
وی با تاکید به اینکه به شهردار رشت بابت بی توجهی نسبت به برخی از مباحث تذکر می دهم بیان کرد: تالاب عینک رشت به شعار انتخاباتی در رشت تبدیل شده است و شهردار رشت پاسخ دهد از روزی که به عنوان شهردار انتخاب شده است تا کنون چند جلسه برای این موضوع برگزار کرده است و به دوستان آقای شهردار نیز تاکید می کنم که تذکرات لازم را به خوبی بشنوند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار