کد خبر : 28309
تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1397- 18: 20

ترافیک سنگین در محورهای خروجی استان گیلان

ترافیک سنگین در محورهای خروجی استان گیلان

رئیس پلیس راه گیلان گفت‌:‌ ترافیک محورهای خروجی گیلان به‌علت بازگشت مسافران از عصر امروز بسیار حجیم و سنگین است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گویی اظهار داشت:‌ وضعیت ترافیکی محورهای خروجی گیلان به علت عزیمت و برگشت مسافران از عصر امروز جمعه ۲ شهریور بسیار سنگین بوده است و همچنان نیز با تردد وسائط نقلیه به صورت حجیم ادامه دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ابراز داشت:‌ به غیر از جاده رشت به سمت تهران که با ترافیک بسیار سنگینی همراه است مابقی محورهای شرقی و غربی استان گیلان در این لحظه با ترافیک سیار و روانی همراه بوده و هیچ مشکل و گره ترافیکی نیز اتفاق نیافتاده است.

محمدپور در مورد محدودیت ترافیکی در حال اعمال محورهای استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ به‌منظور تسهیل در عبور و مرور در جاده‌های استان امروز جمعه ۲ شهریور محدودیت‌ ترافیکی در دو محور رشت به قزوین و آستارا به اردبیل به صورت لاین رفت و برگشت اعمال شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان‌ در مورد زمان پایان این محدودیت ترافیکی نیز ‌عنوان کرد: بر اساس این تصمیم ممنوعیت عبور و مرور و تردو خودروهای باربری و سنگین در دو محور یاد شده که از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده بود تا ساعت ۲۴ ادامه پیدا می‌کند.

محمدپور با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی شامل خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نمی‌شود افزود:‌ اعمال محدودیت‌های ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات در محورهای ورودی و یا خروجی استان گیلان به علت تردد تعداد بسیار زیاد وسائط نقلیه در تسهیل عبور و مرور بسیار راهگشا است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از دیروز تاکنون حادثه منجر به فوت در جاده‌های گیلان رخ نداده است تصریح کرد:‌ در کمربندی کلاچای ساعاتی قبل بر اثر برخورد دو وسیله نقلیه و آتش‌‌ گرفتن یکی از خودروها یک نفر دچار مصدومیت ناشی از سوختگی شده است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار