کد خبر : 8527
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

ترامپ چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد/تفکر سازش همواره به کشور ضربه زده است

ترامپ چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد/تفکر سازش همواره به کشور ضربه زده است

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی گفت: ترامپ چهره واقعی آمریکا را برای همه کشورها آشکار ساخت و از پشت نقاب بیرون کشید.

به گزارش گیلانستان، سیدمحمدحسینی در مجمع عالی بسیج رسانه گیلان با تبریک یوم الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور 38 سال مجاهدت ملت ایران و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهداست.

وی با بیان اینکه دهه فجر پایان طاغوت 2500 ساله و شرایط رعیتی ملت است، افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و امام اعتقاد به کودتا و انقلاب نظامی نداشت و همواره می‌فرمود باید انقلابمان با تحول  مردمی رخ دهد.

وزیر اسبق ارشاد با اشاره به تربیت نیروهای انقلابی توسط امام راحل گفت: اگر در سال 42 آمادگی لازم و بیداری مردمی وجود داشت همان خرداد 42 انقلاب می‌شد ولی امام صبر انقلابی زیادی داشتند.

حسینی با بیان اینکه اراده الهی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد تصریح کرد: انقلاب اسلامی از حیث مکتب و فرهنگ بی‌نظیر است و انقلابی به این عظمت در جهان سراغ نداریم.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد:  شهدای مدافع حرم متولد پس از انقلابند ولی خوش و انقلابی درخشیدند و این نشان دهنده عظمت انقلاب ایران است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب یک انقلاب الهی و مردمی بود افزود: امام(ره) اعتقادی به حرکات مسلحانه و چریکی نداشتند و بر این عقیده بودند انقلاب باید مردمی و از درون مردم باشد.

حسینی با تاکید براینکه امام(ره) از ابتدا نمی‌توانستند به تنهایی مبارزه کنند و شاگردانی را تربیت کردند افزود: با وجود مخالفت قدرت‌های جهانی، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی با بیان اینکه اگر ملتی دارای عزم راسخی باشد اراده الهی نیز یاری می‌کند افزود: انقلاب اسلامی با شکوه و با عظمت است و همتایی ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای پویایی، رشد و تعالی بوده است و گام‌های بسیار بزرگی در انقلاب اسلامی برداشته شد افزود: از ابتدا برخی از افراد دارای نگاه‌های لیبرالی بودند و افرادی همانند شهید بهشتی در مقابل آنها روشنگری کردند و ایستادند.

حسینی با اشاره به اینکه با وجود ضعف‌ها و امکانات، ایران در وضعیت خوبی است اظهار داشت: انقلاب اسلامی 38 سال در مقابل حملات شدید دشمنان ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه پیش نویس قانون اساسی در مجلس خبرگان با تکیه به نگاه امام(ره) نوشته و منشاء تغییرات شد تصریح کرد: دلایل مخالفت با انقلاب اسلامی آن است که پایه و اساس انقلاب اسلامی با شرق و غرب متفاوت است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه اخیراً یکی از مسئولان ارشد آمریکایی گفته “آمریکا با ایران مشکل هسته‌ای ندارد و با اصل ایران و با انقلاب اسلامی مشکل دارد” افزود: اساس انقلاب نقض حکومت آمریکا است و ایران احترامی برای آمریکا قائل نیست.

وی با بیان اینکه ترامپ می‌گوید من به ایران خوش‌بین نیستم چون ایران برای آمریکا احترامی قائل نیست خاطرنشان کرد: به چه دلیل باید به آمریکا احترام گذاشت؟ به دلیل کودتای 28 مرداد یا به دلیل تشکیل ساواک؟ جرم و جنایت علیه ایران و موارد اینچنینی؟

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سیاست‌های قبلی آمریکا اکنون برای مردم جهان آشکار شده است تصریح کرد: دیگر جای هیچ نگرانی نیست چون دست آمریکا برای همه رو شده است.

حسینی با بیان اینکه آمریکا ایران را به‌عنوان تروریست معرفی می‌کند در حالی‌که خود آمریکا تروریست‌پرور است افزود: برخی نیز اعتقاد بر این دارند که ترامپ متفاوت با دموکرات‌ها است؛ آیا دموکرات‌ها با ما رفتار خوبی داشتند؟

وی با تاکید بر اینکه ترامپ چهره واقعی آمریکا را برای همه کشورها آشکار ساخت و از پشت نقاب بیرون کشید ابراز داشت: دموکراسی در آمریکا شعار است و دستبند زدن کودک 5 ساله چه سنخیتی با یک کشور مردمی دارد؟

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اکنون ضد انقلاب نیز حرفی برای گفتن ندارد و نمی‌تواند سینه خود را برای آمریکا سپر کنند گفت: اعترافات مسعود بهنود نخستین تیری بود که به سمت ایران پرت کرد اما به هدف نخورد و جمهوری اسلامی نه تنها صدمه ندید بلکه مردم بیشتری همراه آن شدند.

وی با بیان اینکه اکنون برخی ترامپ را مقصر می‌دانند و می‌گویند با آمدن ترامپ مشکل تحریم‌ها برطرف نشد خاطرنشان کرد: تحریم ‌ا از قبل دستور کار اوباما بوده و او فرصت برای اجرای تحریم‌ها نداشت و به عبارتی “سگ زرد برادر شغال است”.

حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند ” اگر آمریکا یک دستکشی هم داشته باشد که بسیار نرم و لطیف باشد داخل آن چدنی و محکم است” افزود: گذشت زمان کارهای خلاف آمریکا را بیشتر برای مردم جهان روشن می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان جمهوریخواه و دموکرات به ترامپ نامه‌ای نوشتند و خواستار اجرای تحریم‌ها علیه ایران شدند گفت: جان کری نیز اعتراف کرده بلای خانمان‌سوز تکفیری‌ها که به جان مسلمانان افتاده به دست آمریکا پرورش داده شده است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ملت و مردم آمریکا این شخص را به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند و در انتخاب ترامپ سهیم هستند افزود: ایران همیشه از جانب آمریکا تهدید می‌شد و تهدیدهای آمریکا راه به جایی نمی‌برد زیرا آمریکا طبل توخالی است.

حسینی اظهار داشت: شبکه الجزایر درباره تهدید آمریکا نظرسنجی کرده است و از 6 هزار و 500 نفر که همگی عرب بوده‌اند 60 درصد آنها حرف ترامپ را حرف مفت و بدون پایه و اساس دانسته‌اند.

وی با بیان اینکه نباید نگران باشیم و کوتاه بیاییم چون با کوتاه آمدن ایران کشورهای استعمارگر امتیازات بیشتری می‌خواهند افزود: اکنون ایران از8 قدرت جهانی جزء قدرت 7  در دنیا است و این گفته کیهان و سپاه نیست.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا همانند خانه شیشه‌ای است که هر لحظه امکان شکستن آن وجود دارد خاطرنشان کرد: تمام پایگاه‌های آمریکا در معرض خطر موشک‌های ایران است.

وی با بیان اینکه تفکر سازش همواره به ما ضربه زده است و این پیش‌بینی‌‌ بود که رهبر معظم انقلاب داشتند افزود: برخی می‌خواستند این مذاکرات را به مسائل منطقه تعمیم دهند اما رهبری مقابل آنها ایستادند و  فرمودند بگذارید ابتدا نتایج برجام مشخص شود.

حسینی با اشاره به اینکه مجلس در ایران در سال 1285 هجری شمسی تشکیل و نخستین قانون اساسی نوشته شد ابراز داشت: 110 سال پیش مردم ایران حرکت کردند و عربستان از 110 سال پیش ایران عقب‌تر است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قابلیت‌های جدید نظامی ایران را تعداد انگشت شماری از کشورهای جهان دارند که این تعداد به 10 نفر هم نمی‌رسند گفت: در بحث نظامی جزء برترین کشورهای جهان هستیم.

وی با اشاره یه اینکه آزادسازی حلب زنگ خطری است که نشان می‌دهد ایران قابلیت توان نظامی در خارج از مرزهای خود را دارد اظهار داشت: ایران بازیگر مسلط منطقه باقی می‌ماند.

حسینی با تاکید بر اینکه آمریکا دارای گرفتاری‌های فراوانی است و به گفته ترامپ  19 هزار میلیارد دلار بدهکار است افزود: زیرساخت‌های آمریکا مشکلات اساسی دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا خود را ناجی حقوق بشر معرفی می‌کند در صورتی‌که حتی قادر به حل کردن مشکلات کشور خود نیست گفت: در سیاست خارجی اصل را برمنافع می‌دانند و دموکراسی معنایی ندارد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: با بصیرت افزایی می‌توانیم در جامعه پیوند ناگسستنی بین مردم و آرمان‌های امام خمینی(ره) ایجاد کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار