کد خبر : 8793
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

تردد در محور آستارا به اردبیل با زنجیر چرخ / مسافران از سفرهای غیرضروری بپرهیزند

تردد در محور آستارا به اردبیل با زنجیر چرخ / مسافران از سفرهای غیرضروری بپرهیزند

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا با بیان اینکه تردد در محور آستارا به اردبیل با زنجیر چرخ امکان پذیر است از شهروندان و مسافران خواست که از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

 به گزارش ” گیلانستان ” ، بابک باستانی بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا با بیان اینکه محور آستارا به اردبیل باز است و تردد در این محور با زنجیر چرخ امکان پذیر است گفت: از شهروندان و مسافران انتظار این است از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

وی افزود: عملیات نمک ‌پاشی و برفروبی در محور آستارا به اردبیل در حال انجام است و ماموران راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری نیروهای شهرداری آستارا در تلاشند تا این محور مواصلاتی را باز نگه دارند.

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا به بارش ۴۰ سانتی متری برف در مناطق کوهستانی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: به دنبال ورود سامانه پرفشار بارش ‌زا و در پی آن بارش برف راه هشت روستا کوهستانی بخش مرکزی آستارا مسدود شد.

باستانی با اشاره به اینکه با بارش برف راه روستاهای ونه بین، حیران، حاجی امیر، گیلده، سیج، دگرمانکشی، زره ژیه و گودی اولر مسدود شده بود، اظهار کرد: با تلاش ماموران راهداری و حمل و نقل جاده ای راه های روستاهای حیران، سیج، دگیرمانکشی و گیلده بازگشایی شد و تلاش راهداران با توان بخش دولتی و بخش خصوصی برای بازگشایی راه های روستایی ونه بین، چملر، زره ژیه و شاغوله و حاجی امیر ادامه دارد.

وی اضافه کرد: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا با ۱۵ دستگاه خودرو در حال بازگشایی مسیرها هستند.

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا به بارش ۱۰ سانتی متری برف در نقاط جلگه ای این شهرستان اشاره کرد و افزود: تردد در روستاهای بخش مرکزی آستارا همچون عنبران، ویرمونی، خانه های آسیاب، باغچه سرا، جلال‌آباد، خشکه دهنه و بیجاربین به‌ صورت روان در حال جریان است.

باستانی از مردم خواست توصیه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان را جدی بگیرند/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار