کد خبر : 29657
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397- 04: 17

تردد در محور رشت به قزوین از طریق جاده کنار گذر انجام می‌شود

تردد در محور رشت به قزوین از طریق جاده کنار گذر انجام می‌شود

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان‌ با اشاره به انجام عملیات عمرانی در تونل محور رشت به قزوین گفت:‌ خودروهای عبوری جهت تردد باید از جاده کنارگذر استفاده کنند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ به علت انجام عملیات عمرانی و نصب سرامیک تونل قدیم منجیل در موقعیت محور رشت به قزوین خودروهای عبوری جهت تردد باید از جاده‌کنار گذر استفاده کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد:‌ با توجه به اعمال عملیات عمرانی در تونل قدیم منجیل در محور رشت به قزوین اطلاع‌رسانی‌های لازم از قبل به شهروندان انجام شده بود تا با مشکلی در این رابطه مواجه نشوند.

محمدپور با بیان اینکه هم‌‌اکنون عملیات عمرانی در تونل مذکور در حال انجام است افزود:‌ محدودیت ترافیکی خاصی در محور رشت به قزوین توسط پلیس اعمال نمی‌شود و تنها از خودروهای عبوری خواسته شده که از جاده کنار گذر تردد کنند.

وی در مورد زمان اتمام عملیات عمرانی در محور رشت به قزوین نیز ابراز داشت:‌ وضعیت فوق بر اساس عملیات عمرانی که در تونل قدیم منجیل در حال انجام است از امروز ۱۴ مهر آغاز شده و پایان آن نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان ضمن درخواست از همه رانندگان جهت همکاری‌ با پلیس بیان داشت:‌ امیدواریم رانندگان تا زمان اتمام عملیات عمرانی در محور رشت به قزوین نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار