کد خبر : 72270
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۰۶

در یکی از شهرهای شمال کشور؛

تردید استانداری بر صدور حکم شهرداری با ضعف‌های مدیریتی فاحش+ جزئیات

تردید استانداری بر صدور حکم شهرداری با ضعف‌های مدیریتی فاحش+ جزئیات

.

به گزارش گیلانستان، در یکی از شهرهای شمال کشور فردی توسط اعضای شورای آن شهر به عنوان شهردار منتخب برگزیده شد ولی هنوز با گذشت ماه‌ها نتوانست صلاحیت خود را از استانداری آن استان اخذ نموده و رسما شهردار شود!

در شهر مذکور گمانه‌زنی‌هایی پیرامون دلیل تاخیر در صدور حکم شهرداری همواره از جانب گروه‌های مختلف سیاسی و غیر سیاسی مطرح می‌شود که هر کدام نیز جای خود بحث دارد.

در میان این هیاهو می‌توان به دوران مدیریت فرد منتخب بر سازمان حمل و نقل آن شهردارى اشاره کرد که گفته می‌شود ٩٧۵ میلیون تومان اختلاس از سى ان جى صورت گرفته بود که در نهایت منجر به محکومیت سه نفر هم شد.

سپس به زمان مدیریت شهردار منتخب بر نوسازى ناوگان تاکسیرانى اشاره می‌گردد که امتیاز ۴ تاکسى به نام خود و ۳ پرسنل دیگر اخذ شده و سپس با حساسیت نهاد نظارتى به نام اشخاص دیگرى سند خورد.

شهر فروشى و صدور پروانه بر خلاف ضوابط شهرى نیز همه و همه از جمله مواردی است که تردید استانداری بر صدور حکم شهرداری را مضاعف می‌کند.

بی شک شهردار منتخب از افراد قابل احترام و از کارمندان نمونه آن شهرداری بوده و می‌باشد، اما موارد فوق نشان‌ می‌دهد وی از ضعف مدیریتی فاحشی برخوردار بوده و در دوران‌های مدیریتی‌اش زمینه‌ سوء استفاده پرسنل نااهل و فشارهای بیرونی همواره مهیا شده است!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار