کد خبر : 28839
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

ترسیم آینده تاریک اقتصادی ترفند رسانه‌ای دشمن است + تصاویر نماز جمعه

ترسیم آینده تاریک اقتصادی ترفند رسانه‌ای دشمن است + تصاویر نماز جمعه

نماینده ولی فقیه در گیلان به جنگ اقتصادی همه‌جانبه دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: ترسیم آینده تاریک با محوریت اقتصاد ایران از برنامه‌های رسانه‌ای دشمن است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان در روز گذشته اظهار کرد: دشمن جنگ اقتصادی همه‌جانبه‌ای علیه ملت ایران آغاز کرده است.

وی ادامه داد: دشمن جنگ رسانه‌ای، فضاسازی عمومی و تبلیغاتی علیه ملت ایران راه انداخته و نباید از آن غافل شویم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بعضی از مواقع بیان مشکلات راهکار علاج آن نیست، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بیش از همگان به فکر دردهای کوچک و بزرگ مردم هستند.

آیت‌الله فلاحتی، در ادامه نامه یکی از سران فتنه به مجلس خبرگان رهبری را در راستای جنگ رسانه‌ای دشمن دانست و بیان کرد: دشمن هجمه بسیاری علیه رهبر معظم انقلاب در فضای رسانه‌ای راه‌انداخته است.

وی، ترسیم آینده تاریک با محوریت اقتصاد ایران را از برنامه‌های رسانه‌ای دشمن عنوان کرد و گفت: القای وجود مشکلات اقتصادی به واسطه رهبری و سپاه از جمله هجمه‌های رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به جانفشانی رهبر معظم انقلاب و سپاه برای مردم، متذکر شد: ملت ایران قدردان تلاش‌های مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله فلاحتی به فضاسازی رسانه‌ای دشمن در القای تشدید مسائل قضایی به ویژه در مورد حقوق زنان اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از احتکارها برای تحریک خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه القای دروغ پراکنی انتقال موشک‌های دوربرد ایران به عراق از ترفندهای رسانه‌ای دشمن است، خاطرنشان کرد: القای این موضوع که جنگ نزدیک است از دیگر فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن محسوب می‌شود.

امام جمعه رشت اضافه کرد: القای درگیری نظامی به گونه‌ای بود که حتی بعضی از مسؤولان حکومتی و اجرایی به این باور رسیده بودند جنگ نزدیک است تا اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ جنگ نمی‌شود و مذاکره نمی‌کنیم.

آیت‌الله فلاحتی با تأ کید براینکه دشمن ملت ایران را نشناخته است، اظهار کرد: اگر جنگ آغاز شود ملت ایران دشمن را زمین‌گیر می‌کند.

وی ادامه داد: ملت ایران در روزهای سخت در مقابل قدرت‌های استکباری ایستادگی کرد و امروز با توجه به دستاوردهای بزرگ در عرصه تجهیزات نظامی از وضعیت بسیار بهتری برخورداریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان به نشست سه‌جانبه کشورهای ایران، روسیه و ترکیه به منظور تصمیم گیری شهر ادلب سوریه در تهران اشاره کرد و گفت: نشست مذکور به منظور نابودی لانه گروهک جبهه‌النصره و داعش در شهر ادلب برگزار شده است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به حضور 30 تا 100 هزار نفر از اعضای گروهک جبهه‌النصره و داعش در شهر ادلب سوریه، بیان کرد: آمریکا درصدد حفاظت از لانه تروریست‌ها در شهر ادلب است.

وی، کشورهای ایران و روسیه را دارای اشترک نگاه در مورد سوریه دانست و تصریح کرد: ترکیه در مورد سوریه ملاحظه‌هایی دارد و امیدواریم نتیجه این نشست سه‌جانبه به نفع مردم شهر ادلب ختم به خیر شود.

امام جمعه رشت به تهدید حمله شیمیایی آمریکا علیه مردم شهر ادلب اشاره کرد و متذکر شد: آمریکا دروغگوی سر گردنه جهانی محسوب می‌شود اما صاحب‌نظران و سیاستمداران کشورهای اسلامی با انجام مصاحبه‌ها توانستند زمینه را برای نابودی داعش و جبهه‌النصره در سوریه فراهم کنند.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های همسر شایسته پیرامون نظام خانواده از نگاه اسلام، اظهار کرد: ایمان و تقوا، نجابت و اصالت و اخلاق نیکو و شایسته از ویژگی‌های همسر شایسته از نگاه اسلام است.

وی به تاثیر اخلاق در تربیت انسان و تحکیم خانواده اشاره کرد و افزود: اگر در زندگی اخلاق معنوی و اسلامی حاکم شود بسیاری از ریزش‌ها اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار