کد خبر : 24566
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1397- 43: 14

ترمیم و احیانا حذف مهره های مخرب متعلق به دفتر/ تشکیل حلقه مشاورین فرهیخته و مومن برای تحقق آرمانها/ مراقبت از ورود و جاسازی فرصت طلبان

ترمیم و احیانا حذف مهره های مخرب متعلق به دفتر/ تشکیل حلقه مشاورین فرهیخته و مومن برای تحقق آرمانها/ مراقبت از ورود و جاسازی فرصت طلبان

جایگاه رفیع نمایندگی ولی فقیه در گیلان به شدت آسیب دیده که قطعا با این اقدامات مردم گیلان طعم و حلاوت و برکات این نمایندگی را خواهند چشید.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان گیلان در پی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

بنام خدا

جناب حجة الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ رسول فلاحتی دامت افاضاته

سلام علیکم

اکنون که به دریافت حکم نمایندگی ولی امر مسلمین در گیلان مفتخر گردیده‌اید و قطعا آنرا برای خود افتخار دانسته و برترین هدیه روزگار خویش میدانید، ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری، ضمن تبریک و خیر مقدم و آرزوی توفیقات روز افزون برای جنابعالی بر خود وظیفه میدانیم برای پیاده شدن تمامی منویات مذکور در حکم و یا توصیه های حضوری ایشان، تمامی سعی و تلاش خود و اعضای انقلابی حزب موتلفه اسلامی در گیلان را مصروف تحقق آرمان‌ها و اهداف مورد نظر نماییم.

ما ضمن تشکر ویژه از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای، به خاطر لطفی که در حق مردم گیلان فرمودند، درخواست‌هایی از جنابعالی داریم که قطعا همه آنها خواسته ها و مطالبات امت شهید پرور و شهدای گیلان و شهیدان این تشکیلات انقلابی نیز هست.

۱ مردم ولایت مدار گیلان به شدت قدردان کسانی اند که لباس خدمت پوشیده و صادقانه و بدون ریا در کنارشان باشند، یکی از توصیه های حضرت آقا به جنابعالی تلاش فکری و معنوی و اجتماعی در میان مردم بوده است ، استدعا داریم پرداختن به بخشی از وظایف ، جنابعالی را از موارد مذکور در حکم منصرف نسازد.

۲ یکی از توصیه های مقام معظم رهبری، انس و سلوک شایسته مردمی بویژه با جوانان مومن و پر انگیزه به نحو احسن است. استان گیلان بحمدالله جوانانی پرشور و با معرفت دارد و بسیاری از آنان در حرکات و حلقه های خودجوش و آتش باختیار ، دنبال انجام وظیفه اند. قطعا انسجام، ساماندهی، همگرایی و همراهی آنان در همه عرصه ها نیازمند همت والای جنابعالی بوده و توصیه ما تعمیق باورهای دینی و انقلابی بطور خاص در این نسل است.

۳ متاسفانه به هر دلیل جایگاه رفیع نمایندگی ولی فقیه در گیلان به شدت آسیب دیده که قطعا با اقدامات زیر مردم گیلان طعم و حلاوت و برکات این نمایندگی را خواهند چشید:

تشکیل جلسات با اقشار گوناگون بمنظور شنیدن دغدغه ها و پیشنهادات آنان.

حضور بدون تکلف در بین مردم.

رسیدگی به نگرانیها و دغدغه های بحق اقشار گوناگون.

تشکیل حلقه مشاورین فرهیخته، مومن و انقلابی برای تحقق همه آرمانهای مورد نظر.

مطالبات بحق از مدیران و مسولان در تمامی حوزه های مدیریتی به نمایندگی از نظام و رهبری .

پیشگیری از فعالیتهای موازی سازمانها و تشکل‌های مردم نهاد.

جلوگیری از اسراف در سازمانها و نهادها.

ترمیم ،اصلاح و احیانا حذف مهره های مخرب از تمامی موسسات،مراکز و یا ستاد نماز جمعه و دفتر متعلق به جنابعالی و جایگزین کردن افرادی مومن و انقلابی و با انگیزه. ارتباط مستقیم با فرهیختگان علمی، دانشگاهی،حوزوی،سیاسی و مذهبی.

و از همه مهمتر مراقبت از ورود و جاسازی فرصت طلبانی که احیانا خود در ایجاد برخی نابسامانی‌ها ی استان سهیم بوده در مجموعه مدیریت جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه.

بدیهی است دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی، مقرون بصرفه کردن کشاورزی، رشد و توسعه همه جانبه استان، نظارت بر امور مساجد و مراکز فرهنگی و حوزوی، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض ، و تمامی توصیه های حضرت آقا خصوصا رعایت خطوط قرمز و پیشگیری از ورود فتنه گران و سالوسان و فرصت طلبان در همه ارکان این استان، از وظایف ذاتی و انقلابی همگان از جمله حضرتعالی می‌باشد.

ما برخود واجب و فرض میدانیم از همه خدمتگزاران به انقلاب اسلامی در هر مکان و جایگاهی که باشند تقدیر نموده و برای آنان توفیق خدمت از خداوند متعال درخواست نماییم.

حزب مؤتلفه اسلامی، دفتر استان گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار