کد خبر : 44192
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398- 03: 17

فرمانده دانشکده موشکی امام خامنه‌ای:

ترویج تفکر بسیجی در جامعه برای حل مشکلات ضروری است

ترویج تفکر بسیجی در جامعه برای حل مشکلات ضروری است

فرمانده دانشکده موشکی امام خامنه ای زیباکنار با اشاره به اینکه بسیجیان دست قدرت الهی در صحنه‌های مختلف جامعه هستند، گفت: ترویج تفکر بسیجی در جامعه برای حل مشکلات ضروری است.

به گزارش گیلانستان صبح سه شنبه همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت در سپاه ناحیه مرکزی رشت با حضور ۵ هزار نفر برگزار شد.

سردار دریادار دوم پاسدار عبدالله کامجو در این اجتماع با اشاره به روند شکل گیری بسیج و ایجاد ارتش ۲۰ میلیون نفری توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیجی باید با بصیرت و گوش به فرمان ولایت باشد.

فرمانده دانشکده موشکی امام خامنه ای زیباکنار به اغتشاشات اخیر به بهانه گرانی بنزین اشاره و با بیان اینکه در رشت ولایتمداری سبب شد این شلوغی‌ها کمتر ایجاد شود، افزود: تفکر بسیجی عاملی برای از بین رفتن مشکلات جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم باید همانند بسیجیان بدون دیدگاه و هیچگونه جناحی گوش به فرمان ولایت فقیه برای حل مشکلات باشند، تصریح کرد: در طول انقلاب تفکر بسیجی سبب پیشرفت‌های بسیار زیادی در حوزه علمی، نظامی و سایر بخش‌ها شده است.

سردار کامجو با تاکید بر توانمندی‌های بسیجیان، ادامه داد: بسیجیان در طول ۴۰سال گذشته همراه با نیروهای نظامی و انتظامی حلال بسیاری از حوادث و فتنه‌های دشمنان بودند.

فرمانده دانشکده موشکی امام خامنه ای زیباکنار با اشاره به همه‌گیر شدن تفکر بسیجی در تمام عرصه‌های کشور، افزود: بسیجیان دست قدرت الهی در تمام صحنه‌های جامعه و برگه برنده‌ای برای محرومین هستند این تفکر باید در کشور همه گیر شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار