کد خبر : 31288
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آذر 1397- 57: 17

ترویج ضد ارزش ها به بهانه شاد کردن مردم غیر قابل قبول است

ترویج ضد ارزش ها به بهانه شاد کردن مردم غیر قابل قبول است

نماینده ولی فقیه در گیلان بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت توسط تمام مسوولان و مردم تاکید کرد و گفت: ترویج ضد ارزش ها در جامعه به بهانه شاد کردن مردم غیر قابل قبول است.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در یادواره شهدای منطقه امام زاده هاشم(ع) رشت اظهار کرد: نکوداشت یادواره مجاهدان عرصه های مقاومت و ایثار، انسان هایی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به ملکوت اعلی پیوستند را تبریک و تسلیت می گویم.

وی به اهمیت فرهنگ در هویت ملت ها اشاره کرد و افزود: امروز دشمن تلاش می کند فرهنگ بومی ملت ها را از آنها بگیرد و فرهنگ مد نظر خود را جایگزین کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن به دنبال تسخیر هویت فرهنگی ملت هاست، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند نسل جوان را در مسیر خواسته های خود قرار دهد بنابراین مسوولان وظیفه سنگینی در ترویج دین خدا به عهده دارند.

آیت الله فلاحتی به ایستادگی فرهنگ تشیع در مقابله با هجمه دنیای استکبار و حتی بعضی از سردمداران کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: فرهنگ شیعه برگرفته از قرآن، اسلام و رسول اکرم(ص) است.

وی با اشاره به توجه انسان ها به شیعه پس از پیامبر اکرم(ص)، بیان کرد: به دلیل اینکه فرهنگ شیعه در جامعه پیاده نشده بود، دشمنان و حتی افراد لیبرال منش جامعه ما آن را نمی شناختند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، فرهنگ ایثار و شهادت را برگرفته از تفکر شیعه دانست و خاطرنشان کرد: در گذشته روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در صدر اسلام را افسانه می دانستند اما رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس این فرهنگ را به منصه ظهور رساندند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران پس از گذشت حدود ۳۰ سال از دوران دفاع مقدس راه شهدا را فراموش نکردند، یادآور شد: قرار گرفتن مسوولان در تصدی ها در سایه مجاهدت شهدا است.

وی، ترویج ازخودگذشتگی را نخستین پیام فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواند و اظهار کرد: ایستادگی در راه ارزش ها از جمله پیام خون شهداست.

امام جمعه رشت با تاکید براینکه در مقابله با ضد ارزش ها باید عالمانه عمل کرد، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت را باید تمام مردم و مسوولان حفظ کنند.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: نکند به بهانه شاد کردن مردم هر ضد ارزشی در جامعه ترویج شود.
وی تصریح کرد: اگر قرار باشد برنامه ای در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت، دین، معرفت و دین نباشد، بهتر آن است که اصلا نباشد.

امام جمعه رشت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در سایه خون شهدا دانست و گفت: ملت ایران اجازه نمی دهد خون شهدا در جامعه لگدمال شود.

آیت الله فلاحتی اظهار کرد: اگر امروز غرب و شرق در مقابل انقلاب اسلامی زانو زده به دلیل سیاست های ما نبوده بلکه به خاطر خون شهداست و هر کسی بخواهد این مسیر را ذره ای آلوده کند جلوی او می ایستیم.

وی به تلاش دشمن در رسانه ها برای کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: هیچ فرهنگی در دنیا مانند ایثار و شهادت نیست لذا دشمن با فراگیر شدن این فرهنگ در حال خفه شدن است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از دین خدا و کربلا است، تصریح کرد: امپراطوری رسانه ای غرب هزاران طرح و برنامه اجرا می کند تا مردم را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند اما همچنان ناتوان مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار