کد خبر : 64564
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان:

تزریق ۱۷۰۰ دُز واکسن کرونا به کادر نظام پزشکی گیلان آغاز شد

تزریق ۱۷۰۰ دُز واکسن کرونا به کادر نظام پزشکی گیلان آغاز شد

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشتی گیلان گفت: در ادامه روند واکسیناسیون گروه های تعیین شده از امروز هزار و ۷۰۰ دُز واکسن به کارکنان نظام پزشکی گیلان تزریق خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، حسن رخشاد پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند انجام واکسیناسیون علیه کرونا در میان گروه‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، اظهار کرد: از امروز واکسیناسیون کارکنان نظام پزشکی در استان گیلان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله هزار و ۷۰۰ دُز واکسن کرونا به کارکنان نظام پزشکی در گیلان تزریق می‌شود، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده همه گروه‌های و افراد واجد شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

مدیر گروه بیمارهای مرکز بهداشتی گیلان به افراد واجد شرایط دریافت واکسن در این مرحله اشاره و اضافه کرد: افرادی دارای پروانه فعال نظام پزشکی، افراد بالای ۵۰ سال، متخصصان بیماری‌های عفونی و ریه، پزشکان عمومی، متخصصان عمومی، کودکان، رادیولوژیست‌ها، متخصصان آزمایشگاه و داروسازی در اولویت این مرحله از واکسیناسیون هستند.

وی با اشاره به افزایش ناگهانی کرونا در کشور و همچنین استان گیلان، گفت: در حال حاضر ۱۳ شهرستان گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند و شاهد روند افزایش مبتلا و بسترهای ناشی از ابتلاء به کرونا در استان هستیم.

رخشاد با تأکید بر اعمال محدودیت‌های کرونایی و ترددی در شهرهای قرمز و نارنجی، افزود: شهروندان جز در موارد ضروری از منازل خارج نشوند و در صورت خروج از منزل دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار