کد خبر : 22796
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396- 00: 6

تزلزل فکری عده‌ای باعث بدبین شدن مردم به‌نظام شده است /نیروهای انقلابی پای‌کار باشند

تزلزل فکری عده‌ای باعث بدبین شدن مردم به‌نظام شده است /نیروهای انقلابی پای‌کار باشند

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) با بیان اینکه تزلزل فکری عده‌ای باعث بدبین شدن مردم به‌نظام شده است گفت: مردم مشکل اقتصادی و اشتغال داشته و از رشوه و فساد گله‌مند هستند اما این از ارادتشان به شهدا کم نمی‌کند.

به گزارش گیلانستان، حسین یکتا در سومین همایش جامعه ایمانی مشعر در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد رشت  با بیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان (عج) است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با سرعت به  جلو می‌رود و هیچ‌چیزی نمی‌تواند انقلاب را از مسیر اصلی منحرف کند.

وی با اذعان به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس نبرد سختی بود بیان کرد: اکنون جامعه درگیر جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بوده تا جایی که صدای مظلومیت دفاع مقدس و سبک زندگی رزمندگان آن‌ها خوب منتقل نشده است.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) با اشاره به اینکه امروز  فرهنگ انقلاب اسلامی در کل منطقه گسترش‌یافته است گفت: امروز گروه‌های انقلابی حشدالشعبی، حزب‌الله، فاطمیون، زینبیون و علویون ثمره تلاش‌های انقلاب اسلامی بوده که تشکیل شده است.

یکتا با اشاره به اینکه امروز گنبدهای ائمه اطهار (ع) توسط ایرانی‌ها ساخته می‌شود گفت: رزمندگان اسلام در کنار دیواره‌های بیت‌المقدس حضور دارند و این نشانه‌های حرکت روبه‌جلو  انقلاب است.

 وی با اشاره به اینکه خون شهید حججی در کل دنیا اثر کرد افزود: یک عده‌ای به خیمه ارباب می‌رسند و شهید می‌شوند و عده‌ای دیگر نمی‌رسند و در مقابل تزلزل فکری عده‌ای باعث بدبین شدن مردم به‌نظام شده است.

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا (ع) با اشاره به اینکه مردم به شهدا علاقه و ارادت دارند که مهر و تربت شلمچه در جانمازشان است افزود: مردم مشکل اقتصادی و اشتغال داشته و از رشوه و فساد گله‌مند هستند اما این از ارادتشان به شهدا کم نمی‌کند.

یکتا با بیان اینکه امروز انقلابی‌ها باید پای‌کار باشند گفت: نیروهای انقلابی تا توان دارند مشکلات مردم را حل کنند زیرا مردم نیاز به کمک دارند و امروز جبهه در حاشیه شهرهاست.

وی با اشاره به اینکه اقشار مردم در زلزله پای‌کار بوده و کمک کردند بیان کرد:  نیروهای انقلابی باید در مناطق زلزله‌زده حضور پیداکرده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند و بدانند که معنی آتش به اختیار اینجا معنی پیدا می‌کند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار