کد خبر : 14412
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396- 07: 18

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حماسه ۹دی از مصادیق آتش به اختیار است

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حماسه ۹دی از مصادیق آتش به اختیار است

امام‌جمعه لاهیجان بابیان اینکه افسران جنگ نرم، آتش به اختیار به معنای فتنه‌گری و بی‌نظمی نیست گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حماسه ۹دی از مصادیق آتش به اختیار است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لاهیجان بابیان اینکه حق از بین رفتنی نیست و باطل محکوم‌به باطل است اظهار کرد: امام علی (ع) از آیات و نشانه‌های خداوند است و خداوند با صدای امام علی (ع) با پیامبر خود صحبت می‌کند که با خاک‌سپاری امام علی (ع)، عدالت هم دفن شد.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت جهاد کشاورزی گفت: خدمات جهاد سازندگی برکات زیادی داشته و در اسلام نیز بر کشاورزی بسیار تأکید شده و همه ما و هر انسانی دست رنج کشاورزان را استفاده می‌کند مدیون کشاورزان‌اند.

امام‌جمعه لاهیجان به آغاز فصل چین دوم برگ سبز چای اشاره کرد و افزود: با توجه به رسیدن فصل چین دوم چای دولت باید توجه ویژه به کشاورزان به‌خصوص به برنج‌کاران و چای‌کاران کرده و مدیریت آب و خشکی مزارع توجه جدی داشته باشد زیرا رونق اقتصاد مقاومتی حول محور کشاورزان است و در زمینه وام و مطالبات چای‌کاران نیازمند توجه دولت است.

عبدالله زاده با اشاره به فرارسیدن روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی بیان کرد: امروز باید تبلیغات ما بروز باشد و روحانیون با زبان روز صحبت کنند و احیای ارزش‌هایی که دشمن در حال مبارزه با آن‌هاست را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بابیان اینکه رئیس قوه قضاییه برعکس برادر خود که رئیس مجلس است موضع‌گیری‌های روشنی دارد افزود: اگر قوه قضائیه مقتدر باشد، دیگرکسی نجومی بگیران را ذخیره نظام نمی‌داند، برخی ادارات فشل هستند و ارباب‌رجوع را تحویل نمی‌گیرند و هر درخواستی کنید چیزی می‌خواهند که نیازمند توجه بیشتر است.

امام‌جمعه لاهیجان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آتش به اختیار بودن تصریح کرد: افسران جنگ نرم، آتش به اختیار به معنای فتنه‌گری و بی‌نظمی نیست و آتش به اختیار یعنی مردم در حمایت ۹ دی آتش به اختیار وارد میدان شدند و از نظام دفاع کردند.

عیدالله زاده تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را مصداق دیگر آتش به اختیار عنوان کرد  افزود: زمانی که بنی‌صدر در این کشور به پاسداران و بسیج سلاح نمی‌داد، جنگ تعطیل نشد و این آتش به اختیار بسیج بود.

وی بابیان اینکه وای از آن روزی که دولتی روی کار بیاید و به نیروهای ارزشی  توهین کند گفت: دشمن همین بدحجابی را می‌خواهد، همین نماز جمعه مورد غضب دشمن است. آنجایی که دولتی یا نهادی سستی کند مردم نقش اساسی در جهت منافع ملی دارند.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به فرارسیدن روز قدس بیان کرد: روز قدس در پیش است، فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و  روز قدس نماد وحدت مسلمانان و ایادی آنان است.

وی بابیان اینکه وزیر اطلاعات اعلام می‌کند هرروز با نیروهای تروریستی مواجه هستیم افزود:  جذب حداکثری، گفتگوی تمدن‌ها، سایه جنگ چه شد؟ چگونه سایه جنگ برداشته شد که تروریست‌ها به مجلس آمدند و ترور کردند؟

امام‌جمعه لاهیجان به تحریم‌های جدید مجلس سنای آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت:  شهید عشوری درحالی‌که در درگیری با نیروهای تروریستی به درجه شهادت نائل آمد که زمانی در همین شهرستان لاهیجان خدمت می‌کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار