کد خبر : 1025
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 شهریور 1394- 36: 22

تشدید بگم‌بگم‌های انتخاباتی/ بازگشت دولت روحانی به راهکار احمدی‌نژاد!

تشدید بگم‌بگم‌های انتخاباتی/ بازگشت دولت روحانی به راهکار احمدی‌نژاد!

شاید مقام ارشد دولت خیلی هم دلسوز بیت المال نیست و بیشتر به فکر منافع حزب و جناح سیاسی خود است و دارد پیام می دهد که درباره فساد اخبار و اطلاعاتی دارد که بعدا (لابد در ایام انتخابات) درباره آن صحبت خواهد کرد.

به گزارش در گیلان، اکبر ترکان مشاور ارشد رییس جمهور در گفت و گو با یک روزنامه اصلاح طلب گفته است: ما حرف‌های گفتنی زیادی درباره فساد اقتصادی و بهره‌گیری از شرایط تحریم‌ها داریم که بعدا درباره آن صحبت خواهیم کرد.

گویا مقامات ارشد دولت تدبیر و امید بر خلاف شعار اعتدال به روش های پوسیده و رنگ باخته سابق روی آورده اند و حالا بر سبک و سیاق احمدی نژاد به بگم بگم هم چراغ سبز نشان داده اند.

البته سال ۹۳ حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی ریاست هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری، در مصاحبه ای گفته بود: انشالله جزئیات برخی پرونده‌های اقتصادی در سال آینده بهتر روشن خواهد شد.حالا نوبت ماست که بگم‌، بگم‌ها را شروع کنیم.

اشرفی اصفهانی در مصاحبه سال گذشته خود تاکید کرده بود که سال ۹۴ سال افشاگری خواهد بود چون در اسفندماه سال آینده (۹۴) انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد بنابراین اگر آقایان بخواهند این طرف سال (۹۳) افشاگری کنند ممکن است مطالب کهنه شود.

درباره این نوع بگم بگم ها ذکر چند نکته لازم است:

اول- اینکه اگر حرف و سخنی درباره فساد اقتصادی دارید باید سریع بزنید هرچند که بررسی فساد اقتصادی با حرف و سخن صورت نمی گیرد بلکه باید اسناد و مدارک تان را به قوه قضاییه بدهید تا رسیدگی شود. پس به سخنرانی نیست!

دوم- بر فرض که افشاگری رسانه ای که برخلاف داعیه اعتدالی دولت است؛ کار درستی باشد، پس چرا این حرف و سخن ها را همین حالا نمی گویید و فقط تهدید می کنید که بعدا صحبت خواهید کرد. شما اگر حامی و طرفدار حق و مخالف فساد هستید و ادعای مبارزه با آن را دارید، باید به سرعت افشاگری کنید و در مسیر از بین بردن آن و بازگرداندن بیت المال قدم بردارید.

سوم- شاید مقام ارشد دولت خیلی هم دلسوز بیت المال نیست و بیشتر به فکر منافع حزب و جناح سیاسی خود است و دارد پیام می‌دهد که درباره فساد اخبار و اطلاعاتی دارد که بعدا (لابد در ایام انتخابات) درباره آن صحبت خواهد کرد.

چهارم- افشاگری رسانه ای می تواند راه تشویش افکار عمومی و تبلیغ ضد یک جریان باشد، حال آن که هر نوع فسادی باید قبل از رسانه ای شدن در دادگاه بررسی و اثبات شود. حال آن که بعد از اعلام رسانه ای جریانی که متهم به فساد شده در افکار عمومی ضربه خواهد خورد حتی اگر بعدا در دادگاه هم تبرئه شود و بی گناهی آن ثابت شود. در واقع بگم بگم های دولت بیشتر از هر چیزی همانطور که اشرفی اصفهانی تصریح کرده است، انتخاباتی است./صراط

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار