کد خبر : 59103
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399- 42: 17

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

تشریح برنامه های هفته کارآفرینی/ اولین خانه استارتاپ گیلان افتتاح می شود

تشریح برنامه های هفته کارآفرینی/ اولین خانه استارتاپ گیلان افتتاح می شود

علیزاده با تشریح برنامه های هفته کارآفرینی از افتتاح اولین خانه استارتاپ گیلان و برگزاری وبینارهای آموزشی کارآفرینی در استان خبرداد.

به گزارش گیلانستان، «عباس علیزاده » با اشاره به فرا رسیدن هفته جهانی کارآفرینی و لزوم توجه به ایده‌ها و کسب و کارهای نوین اظهارداشت: ایجاد ارتباط میان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و کارآفرینان و آشنایی با فرصت‌ها و تهدیدهای فعالیت‌های نوین از اهداف هفنه کارآفرینی است که امسال به دلیل شیوع کرونا در جهان، بیشتر این برنامه‌ها مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی، کانون‌های کارآفرینی و مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در اجرای این برنامه‌ها مشارکت دارند افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته کارآفرینی از ۲۶ آبان آغاز شده و تا ۲ آذر ادامه دارد که شامل برنامه‌های آنلاین شامل گفت وگو با سیاست‌گذاران حوزه کارآفرینی در دستگاه‌های اجرایی و کارآفرینان برتر، آموزش کارآفرینی و گفت وگو درباره موضوعات روز حوزه کارآفرینی است.

وی با بیان اینکه تبیین مسابقه استعدادیابی مهارتی و کارآفرینی آغازگر برنامه‌های حضوری این هفته در گیلان است که فردا(دوشنبه، ۲۶ آبان) برگزار می‌شود گفت: برگزاری کلینیک مشاوره ویژه واحدهای صنعتی شهرک سفیدرود، دورهمی کارآفرینی با موضوع تیم‌سازی و تیم داری در کارآفرینی، افتتاح کلبه کتاب کافه کارآفرینی هپی‌لند و تحلیل فیلم‌های کارآفرینی برنامه‌های نخستین روز از هفته کارآفرینی است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

علیزاده با اعلام اینکه دومین روز از این هفته با عنوان کارآفرینی و کرونا نامگذاری شده و به برگزاری کلینیک مشاوره ویژه واحدهای صنعتی و تحلیل فیلم‌های کارآفرینی اختصاص دارد اذعان کرد: سیزدهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر، آسیب‌شناسی محیط کسب و کار با تاکید بر تحلیل نقش دولت در اکوسیستم کارآفرینی در سومین روز از هفته کارآفرینی با نام «کارآفرینی زنان» برگزار می‌شود.

وی نشست تعاون و کارآفرینی، دورهمی کارآفرینی با موضوع شبکه‌سازی در کارآفرینی، تیم‌سازی و تیم‌داری را از برنامه‌های روز چهارم و پنجم هفته کارآفرینی در گیلان اعلام کرد و افزود: اولین خانه استارتاپ استان گیلان همزمان با هفتمین روز از این هفته با عنوان کارآفرینی، کودک و نوجوان افتتاح می‌شود. همچنین شاهد افتتاح مجموعه اکوسیستم کارآفرینی کاشف خواهیم بود.

علیزاده با اشاره به برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی اذعان کرد: آشنایی با برنامه‌ریزی مسیر شغلی، وبینارهای کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، توسعه کسب و کار در دوران پاندمی ویرووس کرونا؛ استراتژی مقابله‌ای تبدیل تهدیها به فرصت‌ها از برنامه‌های مجازی این ایام است.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فضای استارتاپی خبرداد و تاکید کرد: وبینار اشتراک‌گذاری تجارب کارآفرینان گیلان، آموزش فرصت‌های ورود به بازار سرمایه ایران و تاثیر مطالعات امکان‌سنجی در طرح‌های کارآفرینی به همت مرکز مشاوره آمایش سلامت سرزمین برگزار می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار