کد خبر : 64246
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1400- 43: 15

حجت الاسلام لاکانی خبر داد؛

تشریح فعالیت‌های شورای وحدت اصولگرایان گیلان در انتخابات/ وظیفه اجماع و انسجام داریم

تشریح فعالیت‌های شورای وحدت اصولگرایان گیلان در انتخابات/ وظیفه اجماع و انسجام داریم

رئیس شورای وحدت استان گیلان گفت: شورای وحدت نیروهای انقلاب با دعوت از تشکل‌های اصولگرایی برای اجماع نیرو‌های ارزشی در گیلان آغاز به کار کرد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمد لاکانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای وحدت نیروهای انقلاب و اصولگرایان در راستای ایجاد وحدت بین نیروها در گیلان ایجاد شده است.

رئیس شورای وحدت گیلان گفت: شورای وحدت نیروهای انقلاب گیلان به جهت ضرورت ایجاد وحدت در بین نیروهای انقلابی و ولایت‌مدار با هدایت جامعه روحانیت مبارز تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شورای وحدت نیروهای انقلاب با دعوت از احزاب و تشکل‌های اصولگرایی و رای‌گیری برای شورای مرکزی استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرده است.

لاکانی تصریح کرد: لازم به ذکر است که در شورای مرکزی استان گیلان ۵ نفر از احزاب اصولگرایی، ۷ نفر از اقشار، ۳ نفر از جامعه روحانیت، ۵ نفر از جوانان و ۵ نفر از بانوان فعال سیاسی انتخاب شدند.

رئیس شورای وحدت استان گیلان ابراز داشت: اجماع و وحدت نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو بر عهده شورای وحدت نیروهای انقلاب است.

لاکانی با بیان اینکه در استان گیلان ۳۲ حزب و تشکل بزرگ اصولگرایی فعالیت می‌کنند افزود: ۵ نفر از نمایندگان این حزب‌ها و تشکل‌ها در شورای مرکزی نیروهای انقلاب استان انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف کشور تدوین ساز و کار مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرده گفت: امیدواریم اجماع نیروهای انقلاب و فعالیت شورای وحدت زمینه‌ساز اتفاقات مبارکی در کشور باشد.

رئیس شورای وحدت استان گیلان اظهار داشت: همچنین با انتخاب نمایندگان در شهرستان‌ها شورای مرکزی برای تشکیل شورای شهرستان‌ها نیز اقدام کرده‌اند.

لاکانی هدف از شورای ائتلاف را وحدت حداکثری دانست و بیان کرد: امیدواریم با حسن ظن، کوشش و تدبیر رسالت مهم خود را در شرایط کنونی سرنوشت ساز به خوبی انجام دهیم.

رئیس شورای وحدت استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم شورای وحدت با اجماع نیروهای انقلاب و فعالیت وحدت محور، بتواند زمینه‌‌ اتفاقات خوب و مبارک را در کشور رقم بزند.

وی با بیان اینکه نیروهای ارزشی و ولایی گیلان نیز برای انتخابات پیش رو متحد می‌شوند افزود: احزاب و تشکل‌های انقلابی و ولایی دارای ارزش بالایی هستند.

رئیس شورای وحدت استان گیلان عنوان داشت: در این راستا برای همدلی و انسجام بین این نیروها تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا شاهد نتیجه مطلوب آن در سطح جامعه و کشور باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار