کد خبر : 13878
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1396- 55: 17

تشریح ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در گیلان/ ۱۰۵ برنامه متنوع در این روز اجرا خواهد شد

تشریح ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در گیلان/ ۱۰۵ برنامه متنوع در این روز اجرا خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه روز قدس روز وحدت و هم دلی جهان اسلام است به تشریح ویژه برنامه‌های این روز در گیلان پرداخت.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز (۱۱خرداد) در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد اظهار کرد: روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران جهانی است.

 

وی با بیان اینکه روز قدس روز هم‌دلی جهان اسلام است گفت: از سال ۱۳۵۸ با دستور معمار کبیر اتقلاب، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نام‌گذاری شد و با تشکیل صفوف به هم فشرده راهپیمایی نماز جمعه خشم خود از اسرائیل متجاوز را به نمایش می گذارند.

 

حجت الاسلام اشجری با تصریح اینکه امام(رحمه الله علیه) از سال ۱۳۴۰ سخنرانی های متعددی با موضوع خطر اسرائیل و صهیونیست در جهان اسلام را بیان کرد اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از ایام الله‌های مقدس انقلاب اسلامی است که به جهان اسلام معرفی شده است.

 

حجت الاسلام اشجری خاطرنشان کرد: اکنون با تبلیغات و معرفی این روز مهم در بیش از ۸۰ کشور جهان راهپیمایی روز قدس برگزار می شود.

 

رئیس شورای تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: اکنون فلسطین در صدر مسائل جهانی قرار گرفته است.
وی به ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس در گیلان پرداخت و اظهار کرد: ۱۰۵ پیشنهاد اجرای برنامه‌های متنوع در روز جهانی قدس ارائه شده است که توسط دستگاه‌های اجرایی تدوین و اجرایی خواهد شد.

 

حجت الاسلام  اشجری تصریح کرد: فعال شدن پایگاه‌های مجازی، تهیه پرچم فلسطین، تهیه و توزیع کتاب بیانات مقام معطم رهبزی با موضوع روز جهانی قدس، تشکیل پویش مردمی (قدس دهد این ندا) در روز راهپیمایی، نصب یک عدد بالن به قطر سه متر، استقرار گروه موزیک با نواختن سرودهای حماسی در میدان مصلی، فعال شدن اتجمن کاریکاتور و برگزاری مسابقات ورزشی و ….. از جمله اهم فعالیت‌های پیشنهادی روز قدس در دستگاه‌های اجرایی گیلان است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار