کد خبر : 66525
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400- 00: 12

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان انجام داد؛

تشریح چگونگی اعمال محدودیت های تعطیلات پیش رو در گیلان

تشریح چگونگی اعمال محدودیت های تعطیلات پیش رو در گیلان

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان تصمیمات اتخاذ شده درباره چگونگی اعمال محدودیت های تعطیلات پیش رو در استان را تشریح کرد.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد بین استانی مهم‌ترین تصمیم ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا است، اظهار کرد: این ممنوعیت از روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه آغاز و تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بر همین اساس ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به استان گیلان ممنوع خواهد بود، افزود: در صورت اصرار به ورود به استان خودروی متخلف جریمه خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت استان گیلان در ادامه میزان و مبلغ جریمه این خودروها را به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است، گفت: این عدم تردد و همچنین جریمه در شهرهای زرد نیز اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آخرین رنگ بندی‌های کرونایی اعلام شده ۱۱ شهر استان گیلان در وضعیت زرد قرار دارند، اضافه کرد: افزایش تعدادهای شهرهای زرد در استان گیلان با مشارکت مردم و اصناف و تلاش کادر درمان و پرستاران مسیر شده است.

قاسم نژاد با اشاره به اینکه وضعیت شش شهرستان رودسر، رشت، آستانه اشرفیه، خمام، بندر انزلی و رودبار وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، ادامه داد: در ایام شش روزه تعطیلات پیش رو با تصمیم ستاد استانی کرونا گیلان تمام تفرجگاه‌های ساحلی و ییلاقی مسدود و ورود به آنها ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار