کد خبر : 33641
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

تشویق 10 میلیون تومانی باشگاه سپیدرود رشت

تشویق 10 میلیون تومانی باشگاه سپیدرود رشت

رئیس کمیته انضباطی فوتبال با اشاره ایه اینکه برخورد هواداران سپیدرود رشت با تیم پیروزی تحسین‌برانگیز بود گفت: در پاسخ به این اقدام شایسته پیشنهاد شد تا حدود 10 میلیون تومان از محل وصول جرائم به کانون هواداران تیم سپیدرود رشت واریز شود.

به گزارش گیلانستان اسماعیل حسن‌زاده شامگاه جمعه پس از شرکت در همایش هیأت فاطمیون این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هشت بازی برگزارشده در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال تقریباٌ هفت بازی بدون حواشی و کمیته انضباطی همراه بوده است.

وی دلیل التهاب در سکوهای ورزشگاه‌ها را مطالب منتشرشده از سوی سرمربیان و مدیران باشگاه‌ها دانست و افزود: اخیراً در قالب بیانیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سرمربیان و مدیران باشگاه‌ها تذکر داده شد تا مراقب مصاحبه‌های خود باشند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در بازی اخیر بین تیم‌های سپیدرود رشت و پیروزی تهران تماشاگران سپیدرود به صورت شایسته و تحسین‌برانگیز با بازیکنان تیم میهمان برخورد کردند گفت: در پاسخ به این اقدام شایسته پیشنهاد شد تا حدود 10 میلیون تومان از محل وصول جرائم به کانون هواداران تیم سپیدرود رشت واریز شود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه این اقدامات در کنار هم نوید بهتر شدن شرایط برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال را دارد تصریح کرد: جهت بهتر شدن شرایط برگزاری مسابقات، مراقبت‌های ویژه‌ای صورت می‌گیرد و ناظرین انضباطی و تیم داوری نیز از دقت بالایی برخوردار هستند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امیدوار هستیم پرونده‌های کمیته انضباطی به لحاظ عددی در مقایسه با نیم فصل بازی‌ها کاهش داشته باشد افزود: به واسطه تلاش همکاران ما در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آمار پرونده‌های تشکیل‌یافته نسبت به سال‌های گذشته با کاهش همراه بوده است.

انتهای پیام /فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار