کد خبر : 7040
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395- 28: 0

تشکیلات جهاد به برکت خون شهدا تشکیل شده؛ حال برخی میراث خوار آن جا شده اند!

تشکیلات جهاد به برکت خون شهدا تشکیل شده؛ حال برخی میراث خوار آن جا شده اند!

دکتر نامدار در واکنش به اتفاقات جهاد دانشگاهی رشت گفت:تشکیلات جهاد به برکت خون شهدای کشورمان تشکیل شده است، حالا برخی میراث خوار آن جا شده اند. کسانی که در جهاد کار می کردند بچه های ناب انقلابی بودند که یک لحظه سازش با عناصری مثل آمریکا و اسرائیل را بر نمی تابیدند.

به گزارش گیلانستان، دکتر مظفر نامدار در گفتگویی در واکنش به اتفاقات اخیر جهاد دانشگاهی رشت گفت: وقتی شخصی مثل زیباکلام که چندی پیش در مقابل پرچم آمریکا آن طور واکنش نشان داد باید افرادی هم به تقلید آن رفتار، چنین کار احمقانه ایی را انجام بدهند.

وی افزود:تشکیلات جهاد به برکت خون شهدای کشورمان تشکیل شده است، حالا برخی میراث خوار آن جا شده اند. کسانی که در جهاد کار می کردند بچه های ناب انقلابی بودند که یک لحظه سازش با عناصری مثل آمریکا و اسرائیل را بر نمی تابیدند.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود:همان موقع بچه های دانشگاه باید عکس العمل نشان می دادند.اگر من بودم این مسئولین را از دانشگاه بیرون می کردم،ما یک بار این کار را در دانشگاه شهید بهشتی کردیم،سال ۶۹ که تازه پایان جنگ بود و من در دوره فوق لیسانس بودم، یک استادی داشتیم که وابسته به آمریکا و یا فراماسون بودند،وی سر کلاس مباحثی مطرح می کرد که برای بچه های انقلابی توهین بزرگی بود،محکم ایستادیم و از دانشگاه بیرونش کردیم!

وی اضافه کرد: حرکت هایی در دانشگاه اتفاق می افتد که دانشجو هیچ مماشاتی در هیچ سطحی نباید انجام بدهد، این یکی از آن حرکت هاست. چون مبارزه با آمریکا در وصیت نامه امام مثل ناموس انقلاب است ، هرکسی که بخواهد به هر دلیلی این کار را سد کند به نظر من نباید به آن رحم کرد.دانشجو اگر انقلابی باشد باید بها بدهد و یکی از همین بهاهایی که بدهد این است که در مقابل این کار بایستد،آخر خط این بود که با این دانشجویان برخورد انضباطی می کردند ولی باید با آن ها برخورد کرد تا کسی دیگر جرات این کار را نداشته باشد.

دکتر نامدار در پایان گفت:برای همین است که حضرت آقا می گویند من انقلابی ام،من دیپلمات نیستم! انقلابی یعنی اینجا! قاعده انقلاب وقتی بیاید وسط ملاحظه هیچ چیز را نباید بکنید،جای سوال این است که یک مسئول از نظام مسئولیتی گرفته و به آرمان های امام و شهدا و مردم اعتقادی نداشته باشد و جسارت این را داشته باشد که اینگونه برخورد کند! این جسارت جواب دارد! نه این موقعیتی که آن آقا دارد!

انتهای پیام/ پیک دانشجو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار