کد خبر : 66066
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400- 00: 18

مدیر کل بهزیستی گیلان:

تشکیل شورای مشارکت های مردمی در استان گیلان

تشکیل شورای مشارکت های مردمی در استان گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به تشکیل شورای مشارکت های مردمی در کشور و استان، گفت: با سیاست گذاری‌های انجام شده در این شورا می‌توان از ظرفیت نیات واقفان بهره برد.

به گزارش گیلانستان، حسین نحوی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با مدیرکل اوقاف گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان با تأکید بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با بهزیستی برای خدمات رسانی مطلوب‌تر، اظهار کرد: توانمند سازی مددجویان، اشتغال و مسکن مددجویان از اولویت‌های کاری سازمان بهزیستی است.

وی به تشکیل شورای مشارکت‌های مردمی در کشور و گیلان اشاره کرد و گفت: با سیاست گذاری‌هایی که در این شورا انجام می‌شود می‌توان از ظرفیت نیات واقفان برای ارائه خدمات به مددجویان از جمله ساخت مسکن، ایجاد اشتغال و تأمین جهیزیه بهره برد.

مدیرکل بهزیستی گیلان ادامه داد: تشکیل شورای مشارکت‌های مردمی فصل مشترکی بین اوقاف و بهزیستی در امور خیریه خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم بررسی ظرفیت نیکوکاران، اضافه کرد: سیاست گذاری برای تجمیع ظرفیت نیکوکاران در خدمت به جامعه هدف صورت بگیرد.

نحوی نژاد با بیان اینکه مشارکت خیرین باید از حالت سنتی خارج شود، گفت: در شیوه جدید باید حیطه‌های خیرخواهی مشخص شده تا افراد از لذت خیرخواهی بهره ببرند.

مدیرکل بهزیستی گیلان اظهار کرد: بهزیستی گیلان در ایام کرونا از پنح هزار فرد کم توان نگهداری کرد و آمادگی دارد علاوه بر زمینه‌های مختلف همکاری در بقاع متبرکه جلسات مشاوره و آموزش مهارت‌های زندگی دایر کند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار