کد خبر : 60238
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399- 08: 10

فرمانده انتظامی گیلان:

تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در گیلان / تقویت گشت‌های «انتظامی» و «رضویون بسیج» در سطح شهرها

تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در گیلان / تقویت گشت‌های «انتظامی» و «رضویون بسیج» در سطح شهرها

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: تقویت گشت‌های انتظامی و رضویون بسیج در سطح شهرهای استان گیلان در دستور کار است.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی، تامین امنیت پایدار را در گرو تعامل و همدلی شهروندان با پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه با همکاری بسیج و سایر دستگاه‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان، ایران اسلامی را لنگرگاه امنیت در خاورمیانه دانست و بیان داشت: نیروی انتظامی با همکاری و هم‌افزایی با سپاه، نیروهای بسیجی و همراهی مردم با هرگونه ناامنی و مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

سردار ملکی نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و افزود: بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و موثر دارد و به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، «بسیج لشکر مخلص خدا» است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در گیلان عنوان کرد: هدف از تشکیل این قرارگاه، شکست هیمنه پوشالی این اشرار است و دستگیری و رصد تحرکات این مخلان نظم و امنیت با اشراف اطلاعاتی پلیس به‌صورت مستمر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه تقویت پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان اولویت انتظامی گیلان است تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده، پلیس گیلان در طول یک سال گذشته در حوزه پیشگیری از سرقت حائز رتبه نخست و در حوزه کشفیات سرقت نیز رتبه سوم را در ارزیابی کشوری به‌دست آورد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: وقوع سرقت در استان گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۹ درصد کاهش و کشفیات در این حوزه نیز ۱۰ درصد افزایش یافت و در حوزه جرائم رایانه‌ای از ابتدای سال تاکنون ۳ درصد کاهش داشتیم.

وی همکاری بسیج و نیروی انتظامی را در ارتقاء امنیت عمومی تاثیرگذار دانست و ابراز داشت: سازماندهی و تقویت گشت‌های انتظامی و رضویون بسیج در سطح شهرها برای ارتقاء امنیت شهروندان در حال انجام است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به برخورد پلیس با ناهنجاری‌های اخلاقی در سطح استان گفت: از ابتدای سال تاکنون، پلیس گیلان با هزار و ۳۲۸ مورد سگ‌گردانی برخورد و حدود ۴ هزار و ۸۷۳ خودرو هنجارشکن را نیز توقیف کرده است.

سردار ملکی به راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی در گیلان اشاره کرد و افزود: پلیس امنیت اقتصادی با هدف برخورد با جرائم اقتصادی اعم از قاچاق کالا، ارز و پولشویی در گیلان راه‌اندازی شده و در تحقق اهداف خود که مقابله با احتکار و قاچاق کالا است از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار