کد خبر : 31300
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

تشکیل ۱۴ کارگروه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان

تشکیل ۱۴ کارگروه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ۱۴کارگروه عملیاتی اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز(پنج شنبه، 8آذر)در جلسه شورای سیاستگذاری راهبردی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه قمر بنی هاشم شهرستان ماسال اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها به چهل سالگی رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درصدد بود که همه مردم ایران را در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دهد و بر همین مبنا 13 آبان را به عنوان آغاز تحریم‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مردمی بودن، اسلامی بودن و استکبارستیزی از مشخصات بارز انقلاب اسلامی ایران است، گفت: امام راحل بارها بیان فرمودند؛ مردم زمان ما از مردمان زمان پیامبر(ص) و سیدالشهدا(ع) بهتر هستند.

حجت‌الاسلام اشجری، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را شعار اصلی این مردم و انقلاب بیان و تصریح کرد: در سال 88 فتنه گران شعار جمهوری ایرانی را سر می‌دادند که با برخورد شدید مردم مواجه شدند.

وی با بیان اینکه در طول این چهل سال دشمنان نظام و انقلاب هیچگاه از توطئه و دشمنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست نکشیده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اهداف دشمنان ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام به ویژه برای نسل جوان دانست واظهار کرد: مسئولان با عملکرد مثبت خود زمینه امید را در جامعه احیا کنند.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه در برنامه‌های دهه فجر امسال باید همراهی و همدلی مردم و مسئولان مشاهده و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود، افزود: از ابتدای سال‌جاری ۱۴ کارگروه به ریاست نمایندۀ محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت شکل گرفته و تاکنون چهار جلسۀ استانی برگزار شده است و در همین راستا ستادی تحت عنوان «ستاد هماهنگی و اجرایی» ذیل این شورا شکل گرفته تا برنامه‌های این شورا به بهترین شکل ممکن و با کیفیتی قابل قبول اجرایی شوند.

انتهای پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار