کد خبر : 5691
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1395- 21: 10

تصور می کنم آقای ظهیری نتواند جای شما را در صدا و سیمای گیلان پر کند + تصاویر

تصور می کنم آقای ظهیری نتواند جای شما را در صدا و سیمای گیلان پر کند + تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ما در عین حال که با مردم رفیق و همراه هستیم ولی حق را بیش از هرچیزی دوست داریم ، امیدواریم عاقلانه و عامدانه رفتار کند ولی تصور می کنم آقای ظهیری نتواند جای شما را – طلوعی – پر کند.

به گزارش گیلانستان، نماینده ولی فقیه در گیلان در جلسه تقدیر و تعرفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: لذا کسیکه در مسئولیت صدا و سیما است باید اشراف کامل به امور داشته باشد و تنها کارها را به افراد مورد اعتماد نسپارد که افراد مورد اعتماد هم ممکن است تلفاتی داشته باشد یا از لحاظ اندیشه به درستی اندیشه ای اعتقاد دارد یا از لحاظ آزادی بیشتر برای جذب بیننده بیشتر جهت جذب این منبر تلاش کند.

وی ادامه داد : از آنجاییکه بعضی مسایل را با دید بسیجی نگاه می کنند ، یک عده با دید ولایی مهدویت به مسایل نگاه می کنند ، یک عده از دید التذاذ بیشتر برای جذب بیننده بیشتر به مسایل نگاه می کند و لذا لازم است شخص مسئول یک قاطعیت ویژه داشته باشد.

آیت الله قربانی گفت : یک مدیر باید هم جاذبه داشته باشد و هم دافعه ، جاذبه تنها نیست؛ امیر المومنین (ع) هم جاذبه داشت و هم دافعه و در موقع خودش پشت دست برادرش را نیز داغ می کرد.

وی ادامه داد : ما آقای ظهیری را حمایت می کنیم تا جاییکه در پی دلجویی همگانی نباشد.

وی گفت : ما در عین حال که با مردم رفیق و همراه هستیم ولی حق را بیش از هرچیزی دوست داریم ، امیدواریم عاقلانه و عامدانه رفتار کند ولی تصور می کنم آقای ظهیری نتواند جای شما را – طلوعی – پر کند.

آیت الله قربانی گفت : من چیزی برای خود نمی خواهم ولی حدود ۶۰ سال است که در مبارزه هستم، بقول معروف چهارتا پیراهن بیشتر از دیگران پاره کردم، علیرغم همه حوادث مثل بعضی ها هرگز زاویه هم پیدا نکردم بنابراین اگر نظری می دهیم از سر جناح و دسته و غیره نیست بلکه تشخیص ولایی ما است.

آیت الله قربانی گفت : من سرباز ولایتم و باید همه ما در مسیر مستقیم ولایت باشیم.

در ابتدای این دیدار دکتر علی طلوعی ، مدیر کل پیشین صدا و سیما حسن ظهیری، قائم مقام مرکز را بعنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان معرفی و خواستار حمایت های نماینده ولی فقیه از وی شد.

dsc_1499

dsc_1518

dsc_1526

dsc_1532-1

dsc_1535

/گیلانیان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن شنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

بارها از بزرگانی مثل آیت الله قربانی از قول احادیث و روایات شنیده ایم که نباید راجع به افراد زود قضاوت کرد! با خواندن این خبر از خودم میپرسم این تناقض را چگونه باید تحلیل و توجیه کنیم؟!!!

رفتن به نوار ابزار