کد خبر : 15269
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1396- 55: 18

تصویب افزایش ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی

تصویب افزایش ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در حال حاضر کمتر از ۳۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر رشت مشغول به خدمات رسانی هستند گفت: اخیراً مصوبه‌ای در شورای شهر رشت پیرامون خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی به تصویب رسید.

به گزارش گیلانستان، مسعود کاظمی ظهر امروز در جمع اعضای شورای رشت اظهار داشت: یقیناً با توجه به حجم مشکلات مالی شهرداری رشت، اجرای پروژه‌های متعدد و عظیم با اکتفا کردن به منابع شهرداری امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه حضور سرمایه‌گذاران در رشت می‌تواند به اجرای پروژه‌های مصوب شورا سرعت بیشتری ببخشد گفت: تالاب عینک و شهربازی از جمله پروژه‌هایی هستند که با حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری رشت بسیار مثمرثمر باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت درباره افزایش ناوگان عمومی در رشت اعلام داشت: اخیراً مصوبه‌ای درشورای شهر رشت پیرامون خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی به تصویب رسید.

وی افزود: در حال حاضر کمتر از ۳۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر رشت مشغول به خدمات رسانی هستند و ما در تلاشیم تا با استفاده از منابع ملی در خصوص افزایش ناوگان عمومی و ایجاد استانداردهای لازم در این زمینه عملکرد موثری داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خدمات حمل و نقل عمومی مناسب و در خور شأن مردم فهیم رشت به آنان ارائه شود اظهار داشت: باید شرایط جذب و مشارکت بیشتر سرمایه‌گذاران در شهر رشت فراهم شود.

کاظمی اعلام داشت: سرپرست شهرداری رشت با تسهیل امور بر اساس ضوابط و مقررات به موضوع جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت مشارکت در پروژه‌های شهرداری رشت توجه کند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار