کد خبر : 54992
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

نیک صفت خبر داد؛

تصویب نظام نامه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان

تصویب نظام نامه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان

میثاق نامه و نظام نامه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان تنظیم شد.

به گزارش گیلانستان، دکتر هاجر تحریری نیک صفت با اعلام این خبر گفت: میثاق نامه و نظام نامه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با حضور اکثریت اعضای این تشکل به تصویب رسید.
عضو هیئت رئیسه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام نامه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی در ۲۰ ماده به تصویب اعضا رسیده است، افزود: با اجرای این نظام نامه رویکرد جدیدی در فعالیت های تشکل راهیان گام دوم دنبال خواهد شد.
وی با بیان اینکه اطاعت از ولایت مطلقه فقیه را بر خود فرض می دانیم، افزود: برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی، برخورداری از مدیریت جهادی، بهره مندی از عقلانیت، تحقق اقتصاد مقاومتی و برای رویارویی با چالش های بزرگ؛ مبارزه با عافیت طلبی، سوءمدیریت، ناکارآمدی و قانون گریزی؛ درک و استفاده صحیح از منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را چاره کار می دانیم.
سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی توجه جدی و استفاده عملی از ظرفیت جوان نیروهای انقلابی و اعتماد به آنان در عرصۀ مدیریتی را فرصتی برای تحول و ایجاد قدرت تازه در بدنه مدیریتی نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: عموم مردم باید بتوانند از زندگی شرافتمندانه منطبق بر حیات طیبه و کرامت انسانی و بدون هرگونه تبعیض و اسراف و تبذیر بهره مند باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار