کد خبر : 5976
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395- 30: 23

تضعیف سپاه به هر صورتی که باشد خیانت به میراث امام(ره) است

تضعیف سپاه به هر صورتی که باشد خیانت به میراث امام(ره) است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مرکزی رشت گفت: تضعیف نیروهای انقلابی خیانت به میراث امام(ره) و انقلاب اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام حسین رهبری در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه حضور سپاه و نقش آن در عرصه‌های مختلف در حفظ و بقای انقلاب بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: سپاه در مقاطع مختلف توانسته است حضور و نقش کم‌نظیر و تعیین‌کننده خود را به اثبات برساند.

وی به رهنمودهای امام(ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، اشاره کرد و افزود: جایگاه سپاه در داخل کشور و نقش‌آفرینی آن در خارج از کشور بر کسی پوشیده نیست و بزرگ‌ترین میران امام(ره) و نور چشم انقلاب و نظام محسوب می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مرکزی رشت با بیان اینکه تضعیف سپاه به صورت آگاهانه، بدخواهانه و مغرضانه خیانت به میراث امام(ره)، انقلاب و نظام است، تصریح کرد: تضعیف سپاه موجب تضعیف امنیت ملی کشور می‌شود.

رهبری متذکر شد: برخی از افراد به برکت نظام اسلامی و میراث امام(ره) و انقلاب دارای موقعیت امنیتی و سیاسی شدن اما با سخنان ناصواب، خباثت آلود، مغرضانه و کینه‌ورزانه در جمع هم‌حزبی‌های خود به ساحت مقدس سپاه جسارت کردند.

وی با اشاره به اینکه افراد مذکور با سخنرانی چهره نفاق خود را آشکار کردند، بیان کرد: موقعیت امنیتی، سیاسی و پست‌های زودگذر دنیایی مسؤولان مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان مؤمن و انقلابی است که در مجموعه پر برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حراست از نظام با تمام وجود جانفشانی می‌کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مرکزی رشت، رفتار افراد مذکور را برای جوانان مؤمن، انقلابی و مردم با بصیرت و هوشمند گیلان قابل پیش‌بینی خواند و گفت: چهره نفاق و نان به نرخ روز خوردن برخی از افراد بر کسی پوشیده نیست.

رهبری یادآور شد: جوانان مؤمن، انقلابی و امت حزب‌الله با سعه‌صدر و متانت و همچنین برای حفظ وحدت، انسجام، دوقطبی نکردن جامعه و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری صبر، تحمل و خویشتن‌داری کردند.

وی با تأکید براینکه امت حزب‌الله و انقلابی بیدار است، خاطرنشان کرد: تمام حرکت‌های منافقانه افراد مذکور رصد شده و اجازه نمی‌دهند جسارت‌های آنها تکرار شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار