کد خبر : 12091
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1396- 25: 10

تضعیف سپاه کمک به اجرای نقشه‌های شوم دشمنان نظام است

تضعیف سپاه کمک به اجرای نقشه‌های شوم دشمنان نظام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: تضعیف سپاه پاسداران کمک کردن در اجرای نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در گفت‌وگویی با تبریک فرا رسیدن سوم شعبان سالروز میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سوم شعبان زادروز بزرگ پرچمدار مکتب نبوی امام حسین(ع) است، کسی که با حماسه ماندگار و جاوید کربلا به بشریت آموخت که می‌توان با ایثار و از خودگذشتگی و تعدادی محدود بر جمعیتی کثیر پیروز شد و این مناسبت فرخنده به روز پاسدار نامگذاری شده است.

وی افزود: جوانانی انقلابی و متدین که در آغازین روزهای انقلاب اسلامی پرچمدار حرکت‌های فرهنگی، سیاسی، نظامی و اجتماعی بودند در نهاد مقدس سپاه پاسداران دور هم جمع شدند تا از حریم ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

این مسؤول با بیان اینکه بی‌تردید شکل‌گیری و راهبرد این نهاد انقلابی در طول ۳۸ سال عمر انقلاب اسلامی الگوی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی بوده است، تصریح کرد: حضور مقتدرانه سپاه در بزنگاه‌هایی که تهدیدهایی متوجه انقلاب اسلامی بود بیانگر روح ایثارگری و مجاهدتی است که سبزپوشان سپاه به تاسی از سیدالشهدا(ع) در فرهنگ انقلاب اسلامی نهادینه کردند.

وی با اشاره به اینکه سپاه در تمام عرصه‌های حضور با امکان‌سنجی ظرفیت‌ها الگویی موفق در همت فراگیر برای برطرف کردن کمبودهاست، گفت: سپاه وظیفه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به‌عهده دارد و هر دلسوزی که دل در گرو آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دارد آرزومند است پاسدار باشد.

اشجری اضافه کرد: سپاه یک نهاد نظامی محض در نظام مقدس اسلامی نیست بلکه دارای اندیشه‌ای بلند در کسوت تبلیغ ارزش‌ها و صیانت از آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) بوده که امروزه مرزها را در نور دیده است.

وی خوی شهادت‌طلبی پاسداران انقلاب اسلامی را سیره درخشان از وجود متبرک سیدالشهدا(ع) دانست که خط سرخ انبیا و ائمه اطهار(ع) را پر رهرو کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سپاه را هویت انقلاب خواند و بیان کرد: پاسداران علمداران حرکت روشنگرانه‌ای هستند که تا تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی با جانفشانی و ایثار خود درس حریت و آزادگی را به جامعه بشری هدیه کردند.

وی خاطرنشان کرد: عمق کینه‌توزی دشمنان نظام و استکبار جهانی به این نهاد مقدس نشان از طی کردن درستی مسیر و اثرگذاری آن در خنثی کردن توطئه‌های دشمن و جریان‌های باطل و انحرافی است.

اشجری تضعیف سپاه را کمک کردن در اجرای نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی دانست و یادآور شد: کسانی که جاهلانه سپاه را تضعیف می‌کنند ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به‌کار کرد حقیقی انقلاب اسلامی وارد کرده و آنهایی که با اتهام‌های ناصواب درصدد تضعیف این نهاد انقلابی هستند واقف به جریان رهایی‌بخش ملت‌ها نیستند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار