کد خبر : 14984
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1396- 01: 14

تضعیف و محدود کردن دانشگاه پیام نور به صلاح نظام آموزشی نیست

تضعیف و محدود کردن دانشگاه پیام نور به صلاح نظام آموزشی نیست

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه تضعیف و محدود کردن دانشگاه پیام نور به صلاح نظام آموزشی کشور نیست.

به گزارش گیلانستان،حجت الاسلام مهدی افتخاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرگونه تغییرات در اهداف  یا  اساسنامه دانشگاه پیام نور می بایست در راستای مطالبات دانشجویان و اعضای هیات علمی آن دانشگاه باشد، اظهار کرد: این فرآیند باید به شکلی باشد تا دانشگاه پیام نور بتواند بیش از پیش منشا خیرات باشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه موفق و در تراز اهداف انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور منشا خدمات زیادی بوده است، گفت: این دانشگاه از بدو تاسیس تاکنون توانسته در نقاط محروم کشور خدمات ارزنده و شایسته ای علمی و فرهنگی ارائه دهد.

عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما همواره شاهد هستیم که دانشجویان و اساتید این دانشگاه در عرصه های گوناگون علمی و پژوهشی بسیار موفق عمل کرده اند.

افتخاری با تصریح بر اینکه این دانشگاه به لحاظ آموزشی از شیوه‌های نوین و مطلوبی در سطح کشور استفاده کرده است، بیان داشت: هرگونه تضعیف و محدودکردن دانشگاه پیام‌نور به صلاح نظام آموزشی کشور  نیست.

نماینده  مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی دانشگاه پیام نور را فرصتی مغتنم برای مناطق محروم کشور عنوان کرد و ادامه داد: دانشگاه پیام نور می‌تواند بستر مناسبی برای پیشرفت و تعالی مناطق محروم فراهم کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: با توجه به کارنامه موفق و مثبت دانشگاه پیام نور  باید برای رشد و تقویت آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/ ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اویس پنجشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

جناب آقای افتخاری نماینده محترم فومن و شفت
با سلام بد نیست قدم رنجه فرمایید و به پیام نور شفت هم سری بزنید
و ببنید که دانشجویان محروم منطقه شفت بعد از تحمل سختی ها و هزینه از پیام نور شفت فارغ التحصیل می شوند تا بتوانند در یک آزمون استخدامی ثبت نام کنند اما متا سفانه به دلیل عدم مدیریت صحیح ، صدور یک گواهی موقت فارغ التحصیلی در پیام نور شفت ،
نزدیک یکسال طول می کشد ودر صورتی که در دانشگا های دیگر حداکثز سه روز تا یک هفته طول می کشد .و هیچ کس هم به حقوق ما رسیدگی نمی کند .

رفتن به نوار ابزار