کد خبر : 77053
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

تعداد بیماران کرونایی بستری در گیلان به ۳۸۹ نفر رسید

تعداد بیماران کرونایی بستری در گیلان به ۳۸۹ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان گیلان با ۱۱ نفر کاهش در مقایسه با روز گذشته به ۳۸۹ نفر رسید.

به گزارش گیلانستان، فردین مهرابیان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه روند نزولی آمارهای کرونا در استان گیلان همانند روزهای گذشته ادامه دارد، اظهار کرد: مجموع بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های گیلان به ۳۸۹ نفر رسیده که در مقایسه با روز گذشته ۱۱ نفر کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۷۱ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان بستری شده‌اند، گفت: متأسفانه حال ۸۲ بیمار بد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در مجموع نیز حال ۷۷ بیمار کرونایی در استان گیلان وخیم گزارش شده است، ادامه داد: با توجه به روزهای پایانی سال و شلوغی بازارها و مراکز خرید شهروندان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات جدا خودداری کنند.

وی تسریع در تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون به ویژه دُز سوم را لازم و ضروری عنوان و اضافه کرد: تزریق دُز سوم در افزایش ایمنی در برابر ابتلاء به ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار