کد خبر : 64500
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

در پی شیوع موج چهارم کرونا؛

تعطیلی تمام بازارهای هفتگی در شهرستان رودبار

تعطیلی تمام بازارهای هفتگی در شهرستان رودبار

فرماندار رودبار گفت: در پی شیوع موج چهارم کرونا تمام بازارهای هفتگی در شهرهای شهرستان رودبار تعطیل خواهند بود و هیچ بازار هفتگی فعالیتی در خصوص عرضه کالا و اقلام نخواهد داشت.

به گزارش گیلانستان، هوشنگ عباسقلی‌زاده در جمع اعضای قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا ضمن تاکید بر اجرای صحیح دستورالعمل‌های سازمانی قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا کشور، اظهار کرد: با توجه به موج چهارم ویروس کرونا که ۲۵۷ شهرستان کشور را در وضعیت قرمز قرار داده و منجر به آن شده که رودبار نیز در وضعیت قرمز قرار گیرد اجرای تمام مصوبات ستادی قرارگاه مرکزی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا الزامی است.

وی با بیان اینکه هر مدیر و دستگاهی که از اجرای صحیح مصوبات این قرارگاه تخطی و کوتاهی کند برخورد جدی با آن مدیر خواهد شد، افزود: برگزاری تمام مراسم عزاداری و عروسی و تجمعات در امامزادگان یا آرامستان‌ها ممنوع است.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا شهرستان رودبار گفت: در مرحله نخست فعالیت صنفی مشاغل گروه ۱ طبق شیوه نامه‌های تعیین شده مجاز و فعالیت مشاغل ۲،۳،۴ تعطیل است.

عباسقلی‌زاده خاطر نشان کرد: تمام سفرها به خارج از شهرستان و همچنین ورود هرگونه خودروی غیر بومی به شهرستان رودبار خصوصا در تردد شبانه و در ساعت تعیین شده ممنوع و در صورت مشاهده مالک خودرو جریمه سنگین خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام رستوران‌ها، صرفا بصورت بیرون بر فعالیت خواهند داشت و هتل‌ها هم تعطیل می‌باشند و در صورت عدم توجه به دستورالعمل قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا شاهد بالا رفتن آمار مبتلایان و همچنین فوتی‌ها در سطح شهرستان رودبار خواهیم بود.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا شهرستان رودبار ادامه داد: در پی شیوع موج چهارم کرونا تمام بازارهای هفتگی در شهرهای شهرستان رودبار تعطیل خواهند بود و هیچ بازار هفتگی فعالیتی در خصوص عرضه کالا و اقلام نخواهد داشت.

عباسقلی‌زاده خاطرنشان کرد: ادارات دولتی شهرستان و مراکز آموزشی هم فعالیت کاری خود را به یک سوم کاهش خواهند داد. با همکاری اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف از فعالیت صنوف متخلف در سطح شهرستان بازدید و با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

وی گفت: اتاق اصناف شهرستان رودبار با همکاری اداره صمت نسبت به تعطیلی زیتون فروشی‌های سطح شهرستان اقدام خواهند کرد. به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی نسبت به ممانعت از برگزاری مراسم عروسی و مراسمات ختم با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در شهرستان رودبار خصوصا شهر لوشان اقدام جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار