کد خبر : 1993
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

تعطیلی دانش آموزان گیلانی جهت شرکت در سخنرانی آقای نماینده!

تعطیلی دانش آموزان گیلانی جهت شرکت در سخنرانی آقای نماینده!

آیا این جابه جایی دانش آموزان جهت حضور در مسجدی که جناب جعفرزاده در آن سخنرانی داشته اند، با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش بوده است ؟!

به گزارش در  گیلان به نقل از خزر، چندی پیش بود که اخبار غیرموثقی مبنی بر تعطیلی مدارس روستای بلسبنه جهت شرکت دانش آموزان در مراسم سخنرانی غلامعلی جعفرزاده به دستور فاطمه احسانبخش، رئیس آموزش و پرورش کوچصفهان به تحریریه خزر واصل شد.

در این راستا رئیس اداره آموزش و پرورش کوچصفهان در قسمتی از گفتگو با خبرنگار خزر با بیان اینکه در زمان بازدید آقای جعفرزاده مدرسه ابتدایی تعطیل بود، اظهار کرد: “سخنرانی فقط برای اولیا و دانش آموزان مدرسه راهنمایی بلسبنه صورت گرفت.”

فاطمه احسانبخش با اشاره به به اختصاص زنگ تفریح برای سخنرانی تصریح کرد: “ساعت 11 و 5 دقیقه زنگ تفریح دانش آموزان بود، از این فرصت برای سخنرانی استفاده کردیم و بعد از نیم ساعت دانش آموزان را به مدرسه بازگرداندیم.”

رئیس اداره آموزش و پرورش کوچصفهان به ایراد سخنرانی در مسجد اشاره کرد و افزود: “از آنجایی که مکان مناسبی در مدرسه وجود نداشت سخنرانی در مسجد صورت گرفت.”

نکته قابل تامل در این میان حضور اولیای دانش آموزان در این مراسم سخنرانی بود! چرا که بعید است اولیا بدون هماهنگی قبلی در زمان زنگ تفریح دانش آموزان در محل سخنرانی حضور داشته باشند! نکته دیگر هم اینکه آیا این جابه جایی دانش آموزان جهت حضور در مسجدی که جناب جعفرزاده در آن سخنرانی داشته اند، با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش بوده است و اساسا رئیس اداره آموزش و پرورش کوچصفهان می تواند دانش آموزان را به مدت نیم ساعت از محل مدرسه خارج کرده و برای سخنرانی به مکان دیگری منتقل نماید؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار