کد خبر : 48023
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

اطلاعیه وزارت ارشاد کشور:

تعطیلی مراکز هنری و سینمایی گیلان یک هفته تمدید شد

تعطیلی مراکز هنری و سینمایی گیلان یک هفته تمدید شد

بر اساس اطلاعیه وزارت ارشاد و توصیه‌های مکرر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور از جمله گیلان به مدت یک هفته تا روز جمعه ۱۶ اسفندماه تعطیل می‌شود.

به گزارش گیلانستان بر اساس اطلاعیه سوم اسفندماه وزارت ارشاد و با توجه به توصیه‌های مکرر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور از جمله گیلان به مدت یک هفته دیگر تا روز جمعه 16 اسفندماه تعطیل می‌شود.

تمدید تعطیلی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی با توجه به توصیه‌های مکرر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر عدم برگزاری مراسمات و اجتماعات غیرضروری و لزوم رعایت نکات اکید پزشکی و بهداشتی توسط هم‌وطنان است.

ضمن قدردانی از همراهی شایسته فعالان و صنوف مرتبط لازم به ذکر است که نحوه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری پس از تاریخ مذکور مطابق شیوه‌نامه‌ای که با همکاری و پیشنهاد صنوف تخصصی تهیه شده اطلاع‌رسانی می‌شود.

پیش از اعلام تاریخ مذکور، تعطیلی تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور در اطلاعیه‌ای توسط وزارت ارشاد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا تاریخ 9 اسفندماه اعلام شده بود.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مراکز فرهنگی و علمی در استان گیلان به‌منظور تسریع در روند مقابله با این ویروس تعطیل شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار