کد خبر : 63004
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399- 08: 17

رئیس سازمان صمت گیلان:

تعطیلی کارخانه‌ها به بهانه بدهی بانکی قابل‌قبول نیست/احیا واحد تولیدی آرد بعد از ۴ سال

تعطیلی کارخانه‌ها به بهانه بدهی بانکی قابل‌قبول نیست/احیا واحد تولیدی آرد بعد از ۴ سال

رئیس سازمان صمت تعطیلی کارخانه‌ها به دلیل بدهی بانکی را قابل‌قبول ندانست و گفت: هر کارخانه‌ای که از توجیه اقتصادی و فنی برخوردار است نباید صرفاً به دلیل بدهی بانکی تعطیل شود.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق‌پوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان صمت پیگیر اجرای مصوبات ستاد رفع موانع تولید در گیلان است، اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان صمت مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛ شامل استمهال تسهیلات بانک‌های عامل و تعیین تکلیف بدهی به امور مالیاتی بوده و با تلاش‌های انجام‌شده شرکت آرد بوجار بعد از سال چهار سال احیا شد.

وی تعطیلی کارخانه‌ها به دلیل بدهی بانکی را قابل‌قبول ندانست و گفت: هر کارخانه‌ای که از توجیه اقتصادی و فنی برخوردار است نباید صرفاً به دلیل بدهی بانکی تعطیل شود، لذا پیگیری و بررسی و رفع مشکلات کلیه واحدهای صنعتی، تولیدی کشاورزی، صنایع‌دستی و گردشگری از رسالت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوده و ما به‌عنوان دبیرخانه کارگروه آمادگی داریم که موانع و مشکلات را مرتفع کنیم.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به ظرفیت ۱۵۰ تنی آرد توسط شرکت احیاشده، بیان کرد: در حال حاضر این کارخانه با حدود ۵۰ تن ظرفیت روزانه، فعالیت خود را شروع کرده و در حال رایزنی با شرکت غله جهت افزایش سهمیه گندم این شرکت هستیم تا بتوانیم ظرفیت تولید آن را به ظرفیت اسمی برسانیم.

دلق‌پوش با اذعان به اینکه باید با احیا واحدهای تولیدی نیمه تعطیل به ایجاد اشتغال در استان کمک کرد، تصریح کرد: خوشبختانه با راه‌اندازی مجدد این شرکت فعلاً ۳۵ نفر به‌صورت مستقیم مشغول به فعالیت شده‌اند که در صورت افزایش سهمیه مواد اولیه، اشتغال‌زایی شرکت نیز مضاعف می‌شود‌.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار