کد خبر : 57859
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

فرماندار رشت در نشست با جمعی از هواداران تیم فوتبال سپیدرود:

تعیین تکلیف مالکیت تیم سپیدرود تا هفته آینده انجام شود

تعیین تکلیف مالکیت تیم سپیدرود تا هفته آینده انجام شود

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پرهیز از اتخاذ تصمیمات شتاب زده و تکرار تجربیات تلخ گذشته در خصوص تیم سپیدرود، ابراز امیدواری کرد: با رایزنی های انجام شده و حمایت استاندار گیلان و نمایندگان شهرستان، تعیین تکلیف مالکیت و مدیریت تیم سپیدرود تا هفته آینده انجام شود.

به گزارش گیلانستان، علی فتح اللهی در نشست با جمعی از هواداران تیم سپیدرود با بیان اینکه تیم ریشه دار، تاریخی و مردمی سپیدرود به عنوان افتخاری برای کل استان محسوب می شود، افزود:

این که هواداران این تیم علی رغم همه گرفتاری ها و سختی های زندگی روزانه، همچنان دغدغه اولشان تیم شهر و استانشان است، بسیار مقدس و قابل احترام است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه یکی از اهداف اصلی فرمانداری محسوب می شود، افزود: در این میان ورزش و به طور ویژه ورزش فوتبال نقش به سزایی را ایفا می کنند و شاهد هستیم با برد یک تیم فوتبال، هزاران نفر برای روزها شاد و پرنشاط خواهند بود.

فرماندار رشت ادامه داد: در قبال نگرانی های طرفداران فوتبال، خودمان را مسئول می دانیم و وظیفه ما است که علی رغم همه سختی های موجود، در راستای رفع مشکلات تیم های پرطرفدار شهر رشت گام برداریم.

مهندس فتح اللهی با بیان اینکه اگر با طرفداران و مردم روراست باشیم، به طور یقین حرف ما را خواهند پذیرفت، تصریح کرد: اگر صداقت نباشد اعتماد اجتماعی در جامعه از بین می رود و هیچ ثباتی در تصمیم گیری ها و مدیریت وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت وجود ثبات مدیریتی و ساختار مدیریتی مناسب در ارتقاء و موفقیت تیم های ورزشی، اظهار داشت: در همین راستا باید با پرهیز از اشتباهات گذشته و اتخاذ تصمیمات شتاب زده، به دنبال بهره گیری از همه نظرات و خرد جمعی جهت اتخاذ بهترین تصمیم برای تیم سپیدرود باشیم و از همین رو نشست های مختلف در جهت رفع مشکلات تیم سپیدرود برگزار می شود.

فرماندار رشت با تقدیر از حمایت ها و پیگیری های استاندار گیلان و نمایندگان شهرستان رشت در راستای رفع مشکلات تیم سپیدرود، ابراز امیدواری کرد: با رایزنی های انجام شده تا هفته بعد، خبر های خوشی در خصوص تیم سپیدورد در راه باشد.

مهندس فتح اللهی با اشاره به برخی سوء مدیریت ها در عرصه فوتبال شهرستان رشت، تاکید کرد: اجازه نمی دهیم برخی از افراد با بی خردی و سوء مدیریت خویش، با احساسات پاک هواداران بازی کنند و باید شرایطی فراهم شود که افرادی سالم و فوتبالی جهت مدیریت این تیم فعالیت کنند./روسپید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار