کد خبر : 84190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401- 56: 15

رئیس شورای شهر رشت عنوان کرد

تعیین سرپرست شهرداری رشت به محض دریافت نامه فرمانداری

تعیین سرپرست شهرداری رشت به محض دریافت نامه فرمانداری

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه به محض دریافت نامه فرمانداری، سرپرست شهرداری رشت را تعیین خواهیم کرد، گفت: یکی از پرسنل شهرداری رشت را با رای اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب خواهیم کرد.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایسنا، محمدحسین کارگرنیا در گفت و گویی با اشاره به اعتراض شهردار رشت از مصوبه استیضاح، اظهار کرد: به دنبال دستور موقت رئیس شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری در تاریخ ۲۱ شهریورماه امسال مبنی بر ابطال مصوبه استیضاح شهردار از سوی شورای شهر رشت، امیرحسین علوی شهردار رشت باقی ماند.

 

وی با اشاره به لغو حکم شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری از سوی شعبه ۲۶ به دنبال اعتراض اعضای شورا در شعبه تجدید نظر، افزود: شورای شهر رشت پس از برگشت امیرحسین علوی به شهرداری رشت، اعتراض خود را هم به هیئت مرکزی حل اختلاف وزارت کشور و هم به شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری اعلام کرد و در نهایت حکم دستور موقت مبنی بر بازگشت شهردار رشت لغو شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت، از تعیین سرپرست شهرداری رشت به محض دریافت نامه فرمانداری خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر گزینه خاصی برای سرپرستی شهرداری رشت تعیین نشده و منتظر نامه فرمانداری برای تعیین سرپرست هستیم.

 

کارگرنیا خاطرنشان کرد: به محض دریافت نامه از سوی فرمانداری و برگزاری جلسه، یکی از پرسنل شهرداری رشت را با رای اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار