کد خبر : 13662
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396- 12: 14

تغییری در اسامی منتخبان شورای اسلامی آستانه‌اشرفیه و کیاشهر حاصل نشد

تغییری در اسامی منتخبان شورای اسلامی آستانه‌اشرفیه و کیاشهر حاصل نشد

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اتمام بررسی اعتراضات داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گفت: تغییری در اسامی منتخبان شورای اسلامی آستانه‌اشرفیه و کیاشهر حاصل نشد.

به گزارش گیلانستان، رحیم حیدری گلرودباری در گفتگویی بابیان اینکه تمامی اعتراضات کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان بررسی شد اظهار داشت: پس از بازشماری مجدد آرا هیچ‌گونه تغییری در نتایج انتخابات شورای اسلامی در شهر آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر رخ نداد.

وی بابیان اینکه پنج داوطلب شورای شهر آستانه‌اشرفیه و کیاشهر نسبت به شمارش آرا اعتراض داشتند گفت: پس از بازشماری آرای صندوق‌های مدنظر داوطلبان، تغییر در ترکیب شوراها رخ نداد و تنها تعداد آرای یکی از داوطلبان منتخب شورا در صورت‌جلسه قید نشده بود که با اعمال تعداد آرا نیز تغییر در رتبه‌بندی داوطلبان حاصل نشد.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه به بررسی کامل اعتراضات داوطلبان شورای اسلامی روستا در سطح شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: بابازشماری آرا تنها در دو روستای ششکل جیرسو و روستای شیرکوه چهارده و داوطلب علی‌البدل جایگزین نفر آخر لیست منتخب شورا شدند این افراد نیز تفاوت حداقلی با یکدیگر داشتند.

وی با اشاره به مشارکت بیش از ۸۴ هزار نفر از مردم شهرستان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت افزود: مردم آستانه‌اشرفیه با حضور پرشور و بی‌نظیر خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت حماسه‌ای ماندگار را برای نظام رقم زدند و ۹۴ و یک‌دهم درصد از واجدین شرایط در انتخابات این شرکت کردند.

حیدری افزود: شهرستان آستانه‌اشرفیه رتبه سوم مشارکت را در استان گیلان به خود اختصاص داد که از این میزان ۵۱۱ هزار و ۵۹۸ نفر از مردم به دکتر روحانی رئیس‌جمهور منتخب مردم رأی دادند.

وی با اذعان به اینکه پس از پایان انتخابات همه ما باید تمام تلاشمان را برای خدمت به مردم به کار بندیم بیان کرد: شوراهای منتخب شهر و روستا بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی، تمام هم‌وغم خود را برای خدمت به مردم به‌منظور ارج نهادن به حضور پرشورشان در انتخابات به کاربندند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار