کد خبر : 83552
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

راوی دوران دفاع مقدس مطرح کرد؛

تغییر زیست بوم دهه هشتادی و نودی ها در فضای مجازی

تغییر زیست بوم دهه هشتادی و نودی ها در فضای مجازی

راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به تغییر زیست بوم دهه هشتادی و نودی ها در فضای مجازی با هدفگذاری دشمن گفت: باید شیوه مبارزه با دشمن و اقناع سازی نسل جوان تغییر کند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، حاج حسین یکتا عصر چهارشنبه در نخستین مراسم پاسداشت مردمی میرزا کوچک خان جنگلی در سالن همایش‌های تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: راه میرزا ابدی و جاودانه است و یاد این بزرگ مرد بعد از یک قرن با شور و شعف خاصی گرامی داشته می‌شود.

 

وی با اشاره به نقاط مشترک مکتب میرزا و حاج قاسم، افزود: پرداخت به ابعاد وسیع و گسترده مکتب میرزا و حاج قاسم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه قصه انقلاب عشق و عاشقی است، گفت: عشق بازی رزمندگان و شهدا از ابتدای انقلاب تاکنون نمایان گر جلوه عاشقی انقلاب اسلامی است.

 

یکتا با بیان اینکه قیام میرزا برای رضای خداوند بوده است، اضافه کرد: بهترین مسیر رسیدن به تعالی و خوشبختی راه شهدا است.

 

وی با اشاره به جایگاه و عظمت شهدا، افزود: هنوز آنگونه باید و شاید جایگاه والای شهدا نشان داده نشده است.

 

راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه آزادی بیت المقدس نزدیک است، گفت: اثرگذاری نظام اسلامی در منطقه و جهان موجب عصبانیت دشمن شده است.

 

یکتا با بیان اینکه انقلاب اسلامی گلوی دشمن را در پشت دیوارهای بیت المقدس گرفته است، اضافه کرد: نفس‌های دشمن به شماره افتاده است و در منجلاب مرگ و نابودی دست و پا می‌زنند.

 

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و توطئه‌های دشمن، افزود: دشمن با شعار آزادی دنبال تجزیه ایرانِ قوی است اما با شکست مواجه می‌شود.

 

راوی دوران دفاع مقدس به تجزیه و تحلیل فتنه انگیزی ها و کینه ورزی های دشمن در چهل و اندی سال انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: دشمن با جنگ سخت، تحریم‌های اقتصادی و برپایی فتنه‌های مخملی نتوانست به انقلاب اسلامی ضربه بزند وارد فاز جدیدی از مبارزه و براندازی نظام شده است.

 

یکتا با اشاره به گسترش فضای مجازی، اضافه کرد: زیست بوم جوانان دهه هشتادی و نودی در فضای مجازی با هدف گذاری دشمن تغییر کرد.

 

وی با اشاره به خلاءهای فرهنگی و رسانه‌ای، افزود: حال نسل جوان امروز خوب نیست و این قشر دچار جنگ ادراکی و تفهیمی شدند.

 

راوی دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رویکرد مبارزه دشمن علیه نظام اسلامی تغییر کرده است، گفت: شیوه مبارزه با دشمن و اقناع سازی نسل جوان باید تغییر کند.

 

یکتا با بیان اینکه نسل جوان خودشان را برای ظهور آماده کنند، اضافه کرد: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که خبری مهم و سرنوشت ساز در راه است.

 

وی با اشاره به نقش مهم نسل جوان و نوجوان در دوام و قوام انقلاب اسلامی، افزود: دهه هشتادی‌ها انقلاب اسلامی را به اوج خود می‌رسانند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار