کد خبر : 24887
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1397- 44: 22

تغییر قوانین نظام وظیفه به نفع ژن‌های خوب و تبعیض بین جوانان؟!/ “سربازسالاری” در دوران مصطفی سالاری! + اسناد

تغییر قوانین نظام وظیفه به نفع ژن‌های خوب و تبعیض بین جوانان؟!/ “سربازسالاری” در دوران مصطفی سالاری! + اسناد

یا شهر رشت هم از دیدگاه دولت دوازدهم جزو مناطق محروم حساب می گردد یا قانون نظام وظیفه درخصوص خدمت سربازان تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس دفاعی گیلانستان، در حالیکه مقام معظم رهبری با حضور سربازان به صورت امریه در مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی موافقت فرموده‌اند؛ برخی دستگاه‌ها با وجود طی مراحل پذیرش سرباز وظیفه برای مناطق محروم، پس از پذیرش و جذب امریه از این افراد در پست‌های سازمانی و در مراکز استان‌ها بهره می‌گیرند.

البته این تخلف آشکار برای ژن‌های خوب و با درجه کیفی بالا صورت می‌گیرد و در حال حاضر ده ها نورچشمی و فعال سیاسی با چنین ویژگی هایی در بدنه استانداری گیلان به صورت امریه روزگار سربازی خود را می گذرانند!

به طوری مثال یکی از نزدیکان استاندار گیلان که در دوران انتقال قدرت از نجفی تا سالاری مدافع استاندار بومی بود و در دوران پسانجفی و مصطفی سالاری به یکی از مدافعان وی تبدیل شد که چرایی این مسئله را می‌توان در جذب ایشان به عنوان سرباز امریه “مناطق محروم” سهمیه استانداری گیلان و خدمت در رشت! جستجو کرد.

همانطور که در سند زیر مشخص است، نامبرده فرم درخواست خدمت در “مناطق محروم” گیلان را پر نموده و از تاریخ ۱ دی سال گذشته می بایست ابتدا به “آموزش” سربازی رفته و سپس به خدمت در مناطق محروم ادامه دهد. اما وی هر روز در رشت و ساختمان استانداری گیلان بوده و به دیدارهایی مختلف با فعالین سیاسی و حزبی مشغول می باشد!

با این وجود یا شهر رشت هم از دیدگاه دولت دوازدهم جزو مناطق محروم حساب می گردد یا قانون نظام وظیفه درخصوص خدمت سربازان تغییر کرده است و افراد می توانند با صرفا با پر کردن چند فرم، سرباز محسوب شوند!

اسناد موجود در تحریریه گیلانستان از چگونگی جذب و بکارگیری این ژن خوب به عنوان امریه خدمت سربازی در مناطق محروم استان گیلان از محل سهمیه استانداری خبر می‌دهد، سهمیه ای که حق الناس بوده و حق مردم مناطق محروم گیلان است.

در حالیکه عضویت و فعالیت سربازان وظیفه در احزاب سیاسی و تبلیغات حزب و گروههای سیاسی ممنوع است شاهد حضور فعال نامبرده در جلسات برخی گروه های سیاسی نیز هستیم.

امید است سازمان وظیفه عمومی ناجا بر اساس قوانین و ضوابط با این نوع تخلفات آشکار استانداری گیلان برخورد نموده تا شائبه تبعیض بین جوانان استان گیلان به وجود نیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد موحدی چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

کاش جرات داشت ین عکس واضح یا اسم میذاشتین
این چهره و نام مخدوش مدرک محسوب نمیشود

رفتن به نوار ابزار