کد خبر : 58291
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

تفاهم‌نامه حمایتی سپاه قدس گیلان با کمیته امداد امام خمینی (ره)

تفاهم‌نامه حمایتی سپاه قدس گیلان با کمیته امداد امام خمینی (ره)

سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایتی به ارزش بیش از ۵۰۱ میلیارد ریال به امضا رساندند.

به گزارش گیلانستان، تفاهم‌نامه همکاری مابین سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب ۱۰ مورد طرح اشتغال‌زایی، کارآفرینی و حمایتی به ارزش ریالی ۵۰۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور، حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان و سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان گیلان به امضا رسید.

ازجمله مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به ایجاد و راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۴۰۰ نفر با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال، آموزش‌های حوزه کسب‌وکار برای ۶۰۰ نفر به ارزش ریالی ۹۰۰ میلیون ریال، حمایت از اجرای طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان برای ۱۰ طرح باارزش ریالی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در قالب بیش از ۴۰ غرفه به ارزش ریالی ۴۴۰ میلیون ریال و تعمیر و بهسازی فضای کسب‌وکار به ارزش سه میلیارد ریال اشاره کرد.

همچنین طرح‌های حمایتی برای کاریابی بیش از ۱۵۰ مددجوی مستعد، تشکیل و راه‌اندازی کانون خیرین استان، تشکیل و راه‌اندازی بیش از ۲۰  مراکز نیکوکاری کارآفرینی، شناسایی هدایت نظارت و ارزیابی طرح‌های راهبری شغلی برای ۵۰ نفر و توسعه همکاری با بیش از ۱۰۰ جهادگر کارآفرین نیز در این تفاهم‌نامه به امضا رسید.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار