کد خبر : 25554
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1397- 08: 12

تفاهم نامه شهرداری رشت با دانشگاه آزاد واحد تهران غرب

تفاهم نامه شهرداری رشت با دانشگاه آزاد واحد تهران غرب

عصر یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، دومین جشنواره گردشگری خوراک با تکیه بر سبک زندگی ایرانی-اسلامی در هتل پارسیان اوین تهران با تاکید بر خوراک های ماه رمضان برگزار شد و تفاهم نامه شهرداری رشت با دانشگاه آزاد واحد تهران غرب به امضا رسید.

به گزارش گیلانستان به نقل از اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر نصرتی در دومین جشنواره گردشگری خوراک طی سخنانی ضمن تشکر از دکتر داداندیش و سایر برگزار کنندگان و میهمانان جشنواره خاطر نشان کرد: بحث خوراک و خوراک شناسی یکی از مولفه های هفت گانه شبکه شهرهای خلاق یونسکو بوده است.

تاکید دکتر نصرتی بر ضرورت حضور رشت در جشنواره های ملی و بین المللی خوراک شناسی

شهردار رشت در ادامه تصریح کرد: تاکنون ۲۶ شهر در سطح بین المللی به شبکه شهر های خلاق خوراک شناسی یونسکو پیوسته اند و رشت به عنوان اولین و تنها شهر خلاق خوراک شناسی ایران در یونسکو معرفی شده و یکی از شهرهای خوشمزه دنیا است.

مسعود نصرتی، با تاکید بر ضرورت حضور رشت در جشنواره های ملی و بین المللی خوراک شناسی برای حفظ برند شهر خلاق خوراک شناسی، در ادامه جشنواره با اهدای تندیس به داوران و برگزیدگان این جشنواره به نمایندگی از رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو از تمامی کسانی که در برپایی این مراسم زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کرد.

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه و شهرداری رشت، گامی موثر در پیشبرد اهداف گردشگری خوراک

در بخش دیگری از این جشنواره دکتر پروین داد اندیش خاطر نشان کرد: دانشگاه باید ارتباط خود را با صنعت در رشته های مختلف کسب و کار حفظ نماید و با تلاش و کوشش هر روز گام های موثرتری در این راه بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ادامه از داوران و تمامی دست اندر کاران برپایی این جشنواره تقدیر و تشکر کرد و افزود: برگزاری این نوع مسابقات و جشنواره ها باعث آشنایی مردم با این صنعت و ظرفیت های آن خواهد شد.

دکتر داداندیش در ادامه امضای تفاهم نامه بین دانشگاه و شهرداری رشت را گامی موثر در شناسایی و پیشبرد اهداف صنعت گردشگری خصوصاً گردشگری خوراک دانست.

این جشنواره با حضور دکتر نصرتی شهردار رشت، دکتر داداندیش رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دکتر بای سلامی، دکتر فیروزکوهی، دکتر رحیمی و جمعی از مسئولین مربوطه برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار