کد خبر : 57444
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399- 23: 17

در نخستین روز از هفته کودک؛

تفاهم نامه گسترش فعالیت کتابخانه های پستی در گیلان امضا شد

تفاهم نامه گسترش فعالیت کتابخانه های پستی در گیلان امضا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: تفاهم نامه گسترش فعالیت کتابخانه های پستی در گیلان در نخستین روز از هفته کودک امضا شد.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار ضیایی پیش از ظهر شنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه با اداره کل پست گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش تعامل و هم‌گرایی در زمینه گسترش فعالیت کتابخانه‌های پستی و بسترسازی برای ارسال کتاب و ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم‌برخوردار، چاپ، انتشار و رونمایی از تمبر شخصی (مناسبت‌ها، شخصیت‌های علمی، فرهنگی و…) برخی از محورهای این تفاهم نامه است.

وی افزود: ارائه خدمات تلفن‌گویا، طراحی، چاپ و توزیع کارت‌های تبریک الکترونیک و خدمات‌رسانی در جهت دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب و محصولات فرهنگی کانون، از دیگر موضوع‌های مورد توجه طرفین در این تفاهم‌نامه است.

ضیایی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه که به منظور تحقق اهداف برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت پست اجرایی شده است، در این تفاهم نامه نگاهی ویژه به ترسیم افق‌های پیش‌روی این همکاری، معرفی نمایندگان تام الاختیار دو طرف، اطلاع‌رسانی به واحدهای تابعه و برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تلاش برای گسترش این همکاری‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه تا ۱۲ مهرماه سال ۱۴۰۰ اعتبار خواهد داشت.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار